MamaBear Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Endelig! Nå har jeg endelig funnet en side jeg liker! Har holdt meg unna de andre sidene i 3,5 år, da jeg synes det var så mye drittkasting og ubehagelige meldinger frem og tilbake... kan jo ha vært at alle var noen hormon-bomber ... men jeg synes det var unødvendig å være med på det! Men nå - idag - har jeg oppdaget denne siden! Hurra! Har gått igjennom de forskjellige innleggene, og synes at tonen her er hyggelig og konstruktiv! Bor selv i Oslo, 2 barn - 3,5 år gammel gutt og 7 år gammel jente (vel - hun blir det i juni, og er svært opptatt av det, nemlig!), er 36 år og gift. Gleder meg til chatte med dere!
Familien Flint. Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 VELKOMMEN. Så fint at du liker disse sidene du også. Ikke en brøkdel så stor aktivitet her inne som på BIM og DIB, men vi får håpe på mere etter hvert??? Selv er jeg 35 år, gift og har 4 barn (2 år, 4 år, 6,5 år og 9 år). Ha en fin ettermiddag og kveld.
PrinsesseSjefen Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Velkommen hit. Veldige koselig her, får ordentlige svar. Litt stille (særlig nå som det har vært så fint vær!), men det gjør ikke så mye. Får faktisk fulgt litt med selv hvis en er borte noen dager. Har tre jenter på 3, 6 1/2 og 8 år.
blond Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Hei og velkommen, MamaBear! Bra at du sitter igjen med godt førsteinntrykk! Håper at det holder seg... Jeg trives godt her inne, men er også en del på dinbaby. Der er det en annen stemning, så de som liker mer fart og flere å forholde seg til har det nok best derinne. Jeg er 32 og har en gutt på 2 år og en gutt på 4,5 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå