Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har mer enn nok penger, men babyen vår får ikke noe spes til 17. mai. vi har en hvit strømpebukse og en liten kjole, det får holde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det er rart med det man kan få lyst på når man ikke kan skjønner du.

Og hvis man aldri har råd til noe spesielt, så var det kanskje denne anledningen som bare fikk ting til å føles ekstra sårt.

Syns man kanskje bør være villige til å se at det kanskje finnes mere i dette enn at man ikke har råd til nytt antrekk til 17 mai. Empati kalles det.

Når man er 1 gangs mamma og ja mamma i det hele tatt vil an gjerne gi barna sine "hele verden " sant.Kanskje har man hyggelige minner om at man alltid fikk nye klær til 17 mai som barn selv. Poenget mitt er at det kan ligge mange følelser bak dette som vi her inne ikke vet, derfor syns jeg man skal føle sg frem litt før man skriver at men tenger jo ikke nytt osv er jo bare bare å ta ditt eller datt.

Og når det er sagt, har gutt og jente selv og jeg hadde da mye mere pen klæ til henne da ho var baby som kunne brukes i fine anledninger, har ikke like mye typisk pen tøy til gutten liggende i skuffen akkurat.

Æsj jeg skulle gjerne hjelpe denne anonym jeg som gjerne vil ha noe spesielt til sin lille på 17 mai.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...