Gå til innhold

nedseggen,moden og 2cm åpning..jiiippiii..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jepp det va uttalelsen fra legen i dag..da er det bare å vente til ting setter igang..har kynnere som ikke gir seg,skikkelig støl i magen..noen flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du førstegangs? Når har du termin? Mente legen at hodet er festet? Er du gått over, var det grunnen til gu? Jeg synes det er så rart, at enkelte blir strippet i ditt tilfelle, men det ble ikke du..vet du hvorfor?

Skrevet

hei! er tredje gangs..har termin den 28mai..jeg har ikke vært helt i form de siste dagene så jeg sporte om legen kunne sjekke ståe der nede,har hatt konstante kynnere.jeg ble ikke strippet! å ja hodet er festet,å alt er klart..

Skrevet

Da er vi to, bortsett fra kynnere som ikke gir seg... De har dabbet av litt her. Er også 3. gangs, har termin i morgen. Jeg sa at jeg gjerne vil det skal starte av seg selv, derfor strippet hun meg ikke i dag. Gjør det på neste kontroll om 8 dager hvis jeg ikke har fått til da.

Skrevet

Noen som har det vet jeg..... men, men...

Skrevet

synes det er mye pes rundt dette med stripping,kan hende det bare er jeg som føler det? jeg ble ikke strippet i dag,da jeg allerede hadde åpning.Å selv om man blir strippet,betyr ikke det at fødselen starter.Fødselen starter ikke før at kroppen er klar! men enting vet vi helt sikkert at ut kommer babyen,før eller siden, med eller uten hjelp;)

Skrevet

Jeg fikk vite av jm at det er vanlig at flergangsfødende har 2cm åpning i utg pkt. Kommer kynnerne ofte, er det det du mener? Jeg har hatt kvelder de har kommet kraftig hvert 10 min men så gir de seg for så og komme tilbake like hyppig..

Jeg synes også dette med stripping virker litt stresset, jeg visste ikke at de gjorde det annet enn på sykehuset.

Skrevet

mine kynnere er ikke så vonde,men de er konstante..men viss jeg bare kjører på å ikke tar pause blir de vonde..så det er jo logisk..joda det er vanlig at flergangsfødende har åpning,men som legen sa det kan være vanskelig å kjenne noe som helst når man er flergangsfødende..

Skrevet

Hvor lenge har de vært konstante da, og mener du at de kommer jevnt hele dagen og natten?

Skrevet

dette er andre dagen,da kynnerne er nesten konstante..magen er hard og det kjennes som at man har tatt 500 sit ups...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...