Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg litt alene snart.. Ser at du er her MÅNS, får håper for din del at det blir fart på sakene snart! Jeg er overbevist at denne ungen ikke kjæm før den må, dvs om enda 13 dager, er no 5 dager over termindatoen. Ingen tegn på noe som helst!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja da, jeg er her... 14dager etter termin idag...

Blæ assa! Håper det går bra med deg:)

Skrevet

er her jeg ogsaa.... og jeg er sikker paa at jeg maa vente 9 dager til.... ender nok i keisersnitt. DRITT!!!

Skrevet

joda formen er bra den, men blir litt små rar av å gå og vente på at det skal skje noe.. Så no har jeg nedtelling mot den dagen jeg er 18 dager over for da MÅ det skje noe:)

Skrevet

ja....18 dager over for meg er 17 mai.... det er en kjedelig dag aa skal foede paa. jeg skulle jo gaa i tog da...og stolt vise fram den lille! :(

Skrevet

Jeg er her jeg også, 10 dager siden termin i dag.. En påkjenning for min kropp i hvertfall, tror ikke jeg har grått så mye i hele mitt liv jeg...

Er bare så lei, og alt er egentlig bare huff og slitsomt...

Ikke faen om gutten min skal bli født på 17 mai, guuud for en kjip dag å ha bursdag på.. 18 dager på overtid,den 16 mai. Så sjangsen er vel så og si liten for det...

Skrevet

Ja, jeg veit....er jo en kjempedum dag aa bli foedt paa...

men det ser jo ikke ut som at jeg skal greie aa starte av meg selv desverre... les innlegget lenger ned hvor det staar at jordmor ikke engang kunne finne mormunnen min...ikke spesielt opploeftende! :(

Skrevet

Ja, leste det.. Huff, en kjip beskjed å få vet jeg... I hvertfall når man er over termin!

Har store planer hver dag å løpe i trappen opp til leiligheten, får å prøve å få satt i gang noe... Men når jeg har gått halve trappen en gang, er jeg dau sliten, har hjertet i halsen og puster og peser som en tulling...

Dessuten har jeg vondt alle andre steder enn der hvor jeg burde ha, hatt vondt...

Nei, dette suuuuger i hvertfall for min del... *blææ*

Skrevet

hehehe samme her. har proevd trappene noen ganger, men ender jo opp med aa tro jeg skal ha et hjerteinfarkt. er saa sliten at jeg ikke greier aa staa etterpaa og ikke en eneste kynner utav det hele. har gitt opp trappa naa.

det var en kjip beskjed ja... urk... ser jo ikke direkte kjempelyst ut for mine 17.mai-tog planer. :(

Skrevet

Nei, har vel egentlig tenkt selv at.... "17 mai, i år.... Nei det blir nok ikke noenting av..." Hadde håpt på å gått ned på barneskolen, med en ny liten baby, i vognen... Men, dont think so.. Kanskje jeg bare skal ta med en tom vogn, å late som;) haha

Nei, guuud, får da virkelig håpe han er kommet til 17 mai.... Må slutte å klage sånn nå jeg... 10 dager er jo ikke noen ting, i forhold til de 9 mnd jeg allerede har gått med han inne i magen.. Selvfølgelig syntes jeg at det er driiiiiit kjedelig å gå sånn å tråkke, og vente på noe så stort... Men lite jeg får gjort...

Skrevet

er bare 1 dag over jeg da, men melder meg inn i klubben =)

Skrevet

det er sant det! vi har jo ikke saa mye vi skulle sagt desverre. du har jo rett i det at dette er ingenting i forhold til alle dagene vi har lagt bak oss....men jammen merkes disse dagene bedre...ogsaa alle som mase og fjaser om han ikke kommer snart. blaeh

Skrevet

Melder meg også inn her, er 8 dager over og kjempe-lei. Er dessuten bekymret hele tiden fordi jeg kjenner så lite liv. Har allerede vaert en gang inne til CTG/UL fordi jeg ikke kjente noe på 12 timer, men alt var bra. Vil ikke vaere hysterisk heller, men nå vil jeg ikke gå gravid lenger.

Skrevet

akkurat saann jeg ogsaa har det. men tror du ikke ungen ble kjempeaktiv (for foerste gang paa 2 uker) akkurat idet jeg skulle klage paa at han er rolig? Saa jeg hadde jo ikke stort aa si lengre da... :S men ungen har det tydeligvis fortsatt fint der inne, selv om jeg VEILDIG gjerne vil ha han ut!!!

Skrevet

6 dager over, jeg er nå veldig lei meg, uffff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...