Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Mamma sa i går at jeg ikke må spise så sterk mat, men legen eller jordmor har ikke nevnt noe om dette? Er det bare en gammel myte eller må jeg passe på litt?
litakine og Theodor Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 det er ikke farlig å spise sterk mat, men mange gravide er plaget med sure oppstøt, og da er ikke sterk mat å anbefale... men jeg spiser krydret mat som bare det jeg
Solskinnsjenta Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Ikke farlig for barnet, men kan gi deg halsbrann litt senere i svangerskapet og kan også gi deg hovne bein siden saltet gjør at kroppen holder igjen vann (det er salt i alle krydderblandinger). Jeg er plaget av halsbrann og hovne bein. Har derfor kuttet ut salt og en del krydder, så nå smaker f.eks ferdigmat UTROLIG salt! Kos deg med maten, du =)
Fabelaktiv Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 må ikke bruke kryddeblandinger for å få sterk mat.. jeg salter aldri mat og bruker ikke kryddeblandinger pga salt, men lager knallsterk mat fordet.. salt er fysj og pføy.. men sterk mat spiser du så lenge du har glede av det... men det kan jo tones ned litt kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå