Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Når den heter slimpropp vil jeg tro den er blank.. kom en stor hvit klump i stad.. så jeg bare lurer..:?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Jeg kan ikke svare deg sikkert, men tror den skal være blank. Det jeg lurer på er om det MÅ være noen antydning til blod i den?
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Hvis den var hvit, så er det nok bare utflod? min var "blank, med litt blodslim" (beklager detaljer)...liksom litt sånn gelè aktig i kons.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Men kan du beskrive hvor mye som kom, 1 teskje el mer likssom? (lite festlig ja)
Prinsesse 22.07.07 Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Slimproppen kan gå uker før fødsel og den er (av egen erfaring) blank og gele aktig. Kommer det blod også så er det vel lurt å ringe føden.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Ja, det kan den.Selv er jeg kommet til veis ende snart og håper den er ett tegn:-) Kan du huske hvor mye som kom?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 eehhh..mengde? var liksom en "plopp" i doen... den var vel på størrelse sånn ca.. 2-3 cm i diamenter? fødseln startet i løpet av 3 dager hvis jeg ikke husker helt feil fra sist....
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #9 Skrevet 8. mai 2007 Det kom en "teskje" slim (geleaktig) fra meg i går, men syntes det så lite ut til å kanskje være slimproppen..ikke vet jeg.Det var helt blankt ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #10 Skrevet 8. mai 2007 tror ikke helt på dette med blank jeg, min var sånn brunaktig slim opplegg....
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #11 Skrevet 8. mai 2007 Min så ut som en stor grønn, gul, brun buse, blandet med brunt blod. Skikkelig ekkel med andre ord! *grøss*! min gikk over 3 dager. Sikkert et par spiseskjeer tilsammen. Fikk også friskt blod i utfloden disse dagene, så det var vel kanskje modning og da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå