Gå til innhold

slimproppen.. igjen..! blank eller hvit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når den heter slimpropp vil jeg tro den er blank.. kom en stor hvit klump i stad.. så jeg bare lurer..:?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke svare deg sikkert, men tror den skal være blank. Det jeg lurer på er om det MÅ være noen antydning til blod i den?

Skrevet

min var blodig og så jeg blødde litt

Skrevet

Hvis den var hvit, så er det nok bare utflod? min var "blank, med litt blodslim" (beklager detaljer)...liksom litt sånn gelè aktig i kons.

Skrevet

Men kan du beskrive hvor mye som kom, 1 teskje el mer likssom? (lite festlig ja)

Skrevet

Slimproppen kan gå uker før fødsel og den er (av egen erfaring)

blank og gele aktig. Kommer det blod også så er det vel lurt å ringe føden.

Skrevet

Ja, det kan den.Selv er jeg kommet til veis ende snart og håper den er ett tegn:-) Kan du huske hvor mye som kom?

Skrevet

eehhh..mengde? var liksom en "plopp" i doen... den var vel på størrelse sånn ca.. 2-3 cm i diamenter? fødseln startet i løpet av 3 dager hvis jeg ikke husker helt feil fra sist....

Skrevet

Det kom en "teskje" slim (geleaktig) fra meg i går, men syntes det så lite ut til å kanskje være slimproppen..ikke vet jeg.Det var helt blankt ihvertfall.

Skrevet

tror ikke helt på dette med blank jeg, min var sånn brunaktig slim opplegg....

Skrevet

Min så ut som en stor grønn, gul, brun buse, blandet med brunt blod. Skikkelig ekkel med andre ord! *grøss*! min gikk over 3 dager. Sikkert et par spiseskjeer tilsammen. Fikk også friskt blod i utfloden disse dagene, så det var vel kanskje modning og da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...