Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Hvor sikkert er dette? Hun sa at de to strekene var kjønnsleppene - kan det være noe annet - eller er det da helt sikkert at vi venter ei jente?
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 det er nok kjønnsleppene hun har vist dere ja.. en ultralyd er nok ikke 100%sikker, men du kan nok være ganske så sikker på at det er en jente inni der ja=)
Solskinnsjenta Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 UL teknologien er mye bedre i dag enn den var bare for få år siden. Det er derfor få som får vite feil kjønn i dag enn tidligere. Tror nok at du trygt kan stole på at det ligger en liten frøken inni magen din =)
Mathias september Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Snakket med ei venninne i dag, som har termin i begynnelsen av august. Hun var på 3d ultra i dag og fikk vite at det blir ei jente. Dette etter å ha fått beskjed fire ganger tidligere om at det blir gutt. Så jeg tørr ikke stole på at jeg skal ha gutt før jeg har vært på 3d ultra om en måned:-)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Med oss sa hun at hun såg 3 hvite streker som hun trodde var kjønsleppene..men hun ville ikke si det sikkert at det var jente. Er fdet vanlig med 3 streker? har bare hørt om 2 tidligere, men det er vel forskjellig det der:p
*RutIetutt* Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Har inntrykk av at både to og tre streker er rett jeg...da vi fikk vite jente på den ordinære ul`en sa ikke jm noe om streker, men bare viste oss hvor kjønnsleppene var - så to hvite strekes selv, men har hørt at den streken i midten er litt svakere/annerledes...? Så er kanskje ikke så lett å se? Uansett har ikke gutter streker mellom bena sånn vel - da er det jo snakk om en tissefant og en pung som henger utenpå...så i hvertfall ikke noen streker da vi så gutten vår på ul da vi ventet han;o) Tror nok at i de aller fleste tilfeller hvor en får vite kjønn på ul så stemmer det - jm/lege sier stoert sett ingenting om de ikke er gangske sikkert - men 100% er det selvsagt ikke...og jo tidligere en ser det jo lettere er det jo å forveklse...veldig tidlig i svangerskapet er kjønnsorganene veldig like. Spurte jm litt om dette da vi var på ekstra ul i går i uke 28+6. Var samme jm som jeg var på til den ordinære ul`en. Spurte om hun kunne ta en ekstra titt mellom bena på babyen siden jeg hadde hørt om så mange her inne som hadde fått vite feil kjønn på ul - det ble hun overrasket over, og sa at de aller fleste fikk vite rett kjønn og i mitt tilfelle var det ikke vanskelig å se i det hele tatt. De sa det bare dersom de var så godt som helt sikker. Hun sa også at de som fikk vite feil var som regel på private ul`er tidlig i svangerskapet hvor kjønnsorganene ser nokså like ut og kan være vanskelig å skille...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå