Gjest Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Yes, har jo hatt høggravidstatus nokre dagar no, men har ikkje fått skifta nick før i dag (ventar framleis på fuckings laptopen min - som eg leverte inn til reparasjon 30. mars!!) Det er uansett ikkje vanskeleg å kjenne meg att, med nynorsken og chiquitin framleis i nicket *glise*
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Velkommen i klubben høygravid Er ikke så vanskelig å kjenne deg igjen nei, he he...
Turid Laila Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Ååååå om ikke jeg hadde blitt satt tilbake hadde jeg vært høygravid også! Er så utålmodig jeg! Er så nysgjerrig på hvordan Jonas ser ut og hvordan han er! Men er uansett ikke lenge igjen nå da! Har du vært på journalskriving tosofo?
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Eg skal på journalskriving på tysdag, fylte ut det "kontaktskjemaet" i dag. Skal prøve å få skrive eit lite "ønskebrev" også før den tid Når skal du på journalskriving?
Turid Laila Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 30.mai. Håper på å få en liten omvisning da også, selv om det ikke var vanlig på Bærum ettersom jeg forstod.
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Eg har også lyst på omvisning, men får berre sjå om det blir tid til det. Dei har ikkje omvisning på svangerskapskurset i alle fall. Hadde jo vore litt greit å vite korleis det ser ut på føden..
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 Hei:) Gratulerer med nytt nick! På tide den pc'n din kommer snart nå¨synes jeg.. Ble dere forresten enige om et nytt treff ganske snart etter at jeg hadde gått fra Mecca? Hadde vært hyggelig å rekke et til før jeg popper, hehe=)
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #9 Skrevet 8. mai 2007 Hei simsala! Vi avtalte ikkje noko nytt treff, men har lagt ut ein tråd på BIM-treff Satsar på at vi treffast igjen snart Og det er jo lov å kome på BIM-treff med baby også etterkvart *iih*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå