Gå til innhold

Noen som har svært god økonomi her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det, trives utrolig godt med å kunne kjøpe det jeg vil uten å måtte snu på schillingen.

Jeg har ikke dårlig samvittighet for at vi har god råd, og jeg er strålende fornøyd med at jeg kan være hjemme med barna så lenge jeg ønsker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm...fint for deg! Regner med at mange med trang økonomi misunner deg mulighetene du har med pengene dine.

Skrevet

Tenkte det kom til å komme ett eller annet skarpt om de som har dårlig økonomi. Jeg har full medfølelse for de som sliter økonomisk, og jeg er full av respekt for de som har masse barn og likevell klarer å få endene til å møtes.

Men jeg må medgi at respekten min får noen knekk når jeg ser hvor bittre og angripende de som sliter er mot de som absolutt ikke sliter økonomisk.

Skrevet

Vi har også veldig god råd. Kan kjøpe nye møbler, pusse opp i huset osv uten å t aopp lån. Men det har sin pris, far i huset jobber veldig mye. 100 prosent jobb dagtid, og jobber for seg selv om kveldene. Så han går jo glipp av mye kvalitets tid med ungene. Men prøver å dra etter de har lagt seg da.

Så pengene kommer ikke inn uten grunn!

Skrevet

Hva får deg til å tro at jeg sliter? Tvert i mot, er jeg i samme situasjon som deg selv, men føler ikke at det er så viktig å poengtere at jeg skriver et eget innlegg om det!

Skrevet

Vi har absoultt ikke svært god økonomi. Men vi kan kjøpe oss det meste vi vil. Vi har feks ny flatskjerm til nærmere 30 000. Vi har akkurat bestilt solarium til 10 000. Vi har absolutt alt vi trenger. Vi har boblebad og 250 kvadratmeter boareal. Vi bor i et fint strøk, vi har stor hage. Vi har 150 meter til havet. Huset er fra 60 tallet, men han som bodde her før oss har skifta kledning, tak, alt inni veggene og pussa opp hele huset inni. Så det frestår som rimelig nytt.

Vi har det supert. Jeg får gå hjemme med barna så lenge vi mener det er det beste for dem.

Huset vårt kjøpte vi i 2004. Det kosta 2,2 mill. Da hadde jeg jobb som barnehageassistent og assistent på sykehjem. Mannen er elektriker og tjener nærmere 400 000. Han har og mulighet for å jobbe svart og tjener fett på det så ofte han vil omtrent.

Om noen mnd får ikke jeg permisjonspenger lenger, men jeg håper vi klarer oss bra for det. Jeg må bare slutte å shoppe div. Bare handle mat og det nødvendigste.

Så nei vi har absolutt IKKE fet økonomi, men vi lever da utrolig bra for det. Skjønner faktisk ikke helt hvordan vo har fått det til jeg. Iogmed at jeg ikke har utdannelse. Jeg er foresten 23 år og mannen 29. Syns jeg er utrolig heldig foresten.

Skrevet

Bruker penger som en full sjømann!

Skrevet

Ingen har angrepet deg, HI, og jeg skal ikke gjøre det heller.

Jeg lurer bare på hva som menes med "å slite økonomisk". Menes det å ikke ha råd til eget solarium og å dra til syden to ganger i året???

De fleste i dette landet har det veldig godt. De som har jobb slipper å slite økonomisk, og for tida er det jobber til alle som ønsker å tjene penger.

Det kommer an på hva man krever... hvilke behov man har. Vi har det sånn gjennomsnittlig, men jeg synes vi sløser nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...