Snuppetuppa Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Hei alle modne. Jeg har flyttet inn her for en stund siden, men trenger tydeligvis litt tid på meg, har ikke skrevet noe særlig her, bare lest. Dere virker som en utrolig trivelig gjeng, gleder meg til å bli kjent med dere:-)) Jeg er en 35 år gammel 4 barnsmor, med barn fra 14 år til 1 1/2 år. Jeg jobber som sykepleier, men har akkurat fått beskjed om at jeg har kommet inn på jordmor-utdanninga i Tromsø fra høsten, og er verdens lykkeligste for akkurat det:-)) Jeg er gift med drømme-mannen, og har det i grunnen strålende:-)) Dere da??
dritgrei hei hei! Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Jeg er 29, mamman til en gutt på 6 og ei lita jente på 10 mnd. Jeg studerer KRL for tiden, og vet slett ikke hva jeg skal bli. 18 august er den store bryllupsdagen og da skal jeg gifte meg med dritgreipappan, en fin fyr i grunn ;-)
Snuppetuppa Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2007 Åhhh, skal du gifte deg, gratulerer!!! Skulle gjerne gifta meg på nytt, en av mine fineste dager:-)) Men vil jo ikke bytte ut mannen min da, så da får det bli med det:-)) Lykke til med planlegginga!! Du har mye hyggelig i vente:-))
Karomamma Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Velkommen til oss!! Så spennende med nye studier, gratulerer! Jeg er 41 år ung, bor i Oslo sammen med mannen min og Karosnuppa som snart blir 2 år. Jeg jobber med kommunikasjon og PR (når jeg ikke snikdibber på jobb....). Ellers så prøver jeg å ikke plage andre, men være grei og snill. Og kan jeg gjøre som jeg vil
Little Miss Naughty Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Så koselig med flere fra nord. Bor selv i Tromsø med mann og to barn på 1 og 5 år. Bor du i byn? Velkommen
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 velkommen hit =) man blir fort varm her inne.er et veldig koselig forum.verdens beste,nemlig =0) koselig med flere fra nord! er selv ekte nordlenning,men flytta da vel derifra for noen år siden..(18 år...har det blitt) kos deg masse her inne.
phantomet Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Velkommen , velkommen. Her er det trivelig å være, så bare sleng deg med. Vi er en fin gjeng som deler tanker, latter, erfaringer og trives i hverandres selskap. Og dette er sted med stor takhøyde, toleranse og vennskapelighet, så det er bare å kaste seg uti.
Maud Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 Velkommen hit! Morsomt med nye nick, håper du kaster deg utpå og er aktiv. Jeg er 38, mor til to gutter og gravid med tredjemann. Hvis alt går bra, blir vi fem om ca 30 uker. Er nokså nygift med verdens beste mann. Jobber med ungdommer og trives godt med det.
♥Snulder Skrevet 8. mai 2007 #9 Skrevet 8. mai 2007 Velkommen! Her er det godt å være!! Jeg er lykkelig 5 barns mor som hermer etter Dritgrei og gifter meg samme datoen, men med MIN drømmemann... hehe..
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #10 Skrevet 8. mai 2007 Velkommen hit! Er selv fra Tromsø, men har bodd på Østlandet de siste 10 årene... Er der opp minst 2 ganger i året, og digger selvsagt byen;-) 4 barnsmor! Ikke verst...=0) Jeg er 35 år og mor til en gutt på 15 år og ei lita tulle på 7 mnd... Gift med en veldig snill og go mann. Jeg jobber som eiendomsmegler, men søker litt nye jobber nå. Perm.tida er over 1.okt...... Har fått dagmamma, heldigvis!
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #11 Skrevet 9. mai 2007 Hei på deg:) Jeg er snart 33 år, gift med en kjekk mann og har 3 flotte barn i alder 10 til 1,5 år. Er utdannet adjunkt, men er for tiden hjemmeværende med ungene. Bor på Vestlandet Gratulerer med plass på jordmor studiet. Kjempespennende:)!!!
allerhelstNorge Skrevet 9. mai 2007 #12 Skrevet 9. mai 2007 Hei og velkommen! Så fint at du "melder" deg på. Jeg er 39 år (i noen uker til), samboer med fantastisk snill og tålmodig mann og stolt mamma til 2 utrolig flotte jenter på 3 og 4,5. Og som deg (som du vet)..... jordmorstudent fra sept.08.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå