Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Hei jenter Ja da er jeg og Camilla kommet hjem fra 6 ukers kontrollen. Blir egentlig 7 ukers kontroll da hun er 7 uker i morgen :-) Men skal si hun har lagt på seg gitt!! Veide 3098gr ved fødsel, nå veier hun 4990!!! Matvraket hehe hun er nå ca 54.4 cm lang, og 38,7 rundt hodet
Två små trollungar Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Så stor hun er blitt! Da har ikke Amanda mye å komme med, 5570 g. på 3 månederskontrollen (var 3 mån. og 10 dager)... selv om de veide omtrent likt når de ble født!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Godt å høre at hun legger på seg og blir stor & sterk :-) Også fint at det ikke bare er min baby som er en stor jente hehe. Gleder meg til å treffe dere i morgen! Vi har akkurat kommet hjem fra tur med Millapril/Erica og Tussi/Maja, og det var skikkelig godt med is. Kiro med Mia gikk også bra i dag, hun har visst blitt litt mykere siden sist så vi er enda optimistiske :-)
Millapril Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Så bra at hun legger på seg og blir stor jente. Vi skal på kontroll til uken, så da får vi se om vesla er like flink.
Bellen^2 Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Helledussen så fort mann glemmer, måtte finne frem kortet til Sebastian for å sjekke jeg:) På 6 ukers kontrollen veide han 4690gr, ved fødselen 3116gr. De ville ikke måle han før ved 3. mnd kontrollen og da var han 60 cm, 48 cm ved fødselen. Jeg var å veide han forrige uke og da veide han 6535gr:)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Hei, Så flott at alt er bare bra. M veide 3370g ved fødsel og 4140 ved 6 ukers kontrollen. Veide henne siste uke (2 mnd) for jeg var innom helsestasjonen for barseltreff og da var hun 4890. Så her går det også godt oppover. På 6 ukers ville de ikke måle henne for de ville ikke strekke på beina. Men vi har tatt målebåndet selv hjemme når hun strekker seg på stellebordet og da var hun 56 cm ca. 47 ved fødsel. Ses i morgen jenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå