Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi pusser tennene til gutten vår 2 ganger om dagen. Ikke like lett å pusse hver gang (har prøvd alle triks i boka, he he), men vi pusser det vi kan.

Noen ganger går det som en drøm, andre ganger er det ikke like greit.

Det som bekymrer meg er at det virker som om han har belegg på tennene. Flere som har små med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes et brunsvart belegg som heter barnebelegg. Det er ikke farlig. Men du bør egentlig vise det til tannpleier der han sokner... For er det hull er det så mye man kan gjøre med fluorlakk!

Skrevet

Det er ikke noe farge på det, men tennene er rue og ikke glatte.

Hvis du skjønner hva jeg mener:) Men takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...