Serial mom Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 HALLOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!! Følger etter deg,jeg! *glise* Tenkte flytte inn her imårra,for idag er jeg 12 fullgåtte uker! Hurra! Hvordan er formen om dagen? Håper du har kvitta deg med kvalmen nå,synes du har lidd nok nå! Spyr fortsatt og er dritdårlig selv,så måtte kapitulere å be om sykemelding. Er sykemeldt til 17 mai,og etter det reiser de jeg jobber hos til USA,så da får jeg 3 ekstra uker fri,uten å måtte sykemelde meg. Masse klemmer til deg og bebisen!
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! 2. tri lååååvvs ju! Tenkte jeg skulle en tur innom blink før jeg gikk fra jobb i dag for å sjekke med deg. Har vært så stille fra denne kanten, men tippa at du nok lå og spøy et sted, så jeg ville ikke forstyrre for mye heller Jeg er 26 uker i dag - 100 dager til termin - juhu! Har feira med å spy litt under ei bru på vei til jobb. Hadde svigers på besøk i helga, og tror det ok litt knekken p meg, for jeg har vært dårlig både i går og i dag. Godt å høre at du har fått deg litt fri da. Håper at du slipper å være dårlig så mye lengre, at en friperiode er det som skal til. har du fortalt det til familien ennå, eller ville du vente til etter ul?
Serial mom Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2007 Jada,har nok ligget å spydd,ja! Er jo slikt å gjøre hjemme på dagtid,så er litt på nett,selv om jeg egentlig ikke trives i sittende stilling,eller kanskje er det pc'n jeg blir kvalm av??? Du feira med å spy litt ja! Alt som det skal være,med andre ord! Bah:-( Utrolig som det tar på å anstrenge seg,skjønner godt at du ble dårlig etter besøkshelg,man blir jo kjempestressa! 100 dager er ikke lenge da! Har vel rundt 198 selv eller noe.... Har ikke fortalt noe hjemme enda,er jo enda ikke sikker på at alt er ok! Venter til UL om 2 uker,så får det stå til! Tenkte i utgangspunktet å reise hjem når jeg har fri,trodde jo kvalmen skullle ha gitt seg,men nå er jeg mer usikker! Men savner bikkja så masse,så tror bare jeg sjanser på å bestille meg billett etter UL'n! Har jo stor sofa,seng og et par dasser å spy på hjemme også! Bestemt dere for navnealternativ,forresten,eller tar dere det bare som det kommer,ser hvem h*n ser ut som? :-) Klem!!!!!
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Lover deg at reising ikke akkurat hjelper på spyinga. SORRY! Var på besøk teil foreldrene mine i påsken og fløy fra Stavanger til Trondheim - spydde 7 ganger på turen! hehe, stakar ho ved siden av, må ha hatt det ille. På andre siden av midtgangen satt en famlie med ei jente på ca 5 år som lurte på hvorfor jeg satt med en pose forran munnen. Pappaen hennes skjønte nok hva det gikk i, men var søt og sa at noen folk fikk litt mindre dotter i ørene hvis de pusta i en papirpose Anbefaler deg å bli der oppe ei stund hvis du først drar, sånn at du får henta deg litt inn etter reisedagene. Skjønner godt du savner voffsen - synes du er tøff som er så lenge borte fra han! Ang navn så har vi laga ei liste over båed gutte og jentenavn, men har ikke bestemt noe fast ennå. Blir vel å velge blandt de når vi ser hvem ungen vår er, tror jeg. I alle fall ikke noe som tilsier at vi klarer å bestemme oss før fødselen. har du turt å begynne å tenke på navn, innkjøp og sånt da, ennå?
Serial mom Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2007 Nei,regner ikke med det gjør susen å fly,men nå må jeg hjem til lillegutten min! Er jo bare halvannen time på ett og samme fly,ingen bytter,så håper jeg overlever! Kan jo være at kvalmen har roa seg noe til da. Får passe på å sitte nær dassen,klarer ikke tanken på å spy i pose! Man kan liksom aldri vite hvem ungen ser ut som,så er kanskje dumt å ha bare ett alternativ. Siden vi prøvde lenge,så har vi liksom festa oss til ett jente-,og ett guttenavn,men vi får se...! Andre ting er jeg ikke helt inne på enda,tørr ikke planlegge så mye ifall det går galt,men har ei vogn jeg liker da,men noen seriøs planlegging blir det nok ikke før godt utpå sommerparten! Når bytter du over til 3.tri,forresten? Har ikke helt kontrollen på hvor mange uker 2.tri er,jeg,men du har jo vært her ei stund nå!
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 hehe, du kan jo abre be om å få sitte på doen hele turen Så får de andre passasjerene bruke den andre doen elelr holde seg. Er ikke sååå lang tur, liksom. Ikke nødvendlig å planlegge så tidlig heller. Vi kjøpte vogn litt tidlig for å få den vi ville ha (butikken skulle slutte å ta inn det merket), men måtte liksom akke den bort med en gang, ellers hadde jg gått og lengta til trilleturer hele tia. to uker til 3. tri, 23. mai er føste dag i nytt trimester. Synes 2. tri har vært langt, og gelder meg til babyen kommer. Samtidig syens jeg det er litt vemodig at jeg begynner å nærme meg slutten, for til tross for spying og h alsbrann og sliten kropp så synes jeg det er supert å være gravid. Forstå det den som kan!
Serial mom Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2007 Ja,kanskje jeg bare kan betale halv pris også,siden jeg ikke opptar et sete! *fnis* Jeg har ikke den helt store kjøpelysten enda,alt ble liksom så dempa av at jeg er dårlig hele tida,så synes bare detta er et ork så langt. Du er gal som synes det er supert,he-he! Men nå har jo du masse som skjer inni der da,sparking og greier,mitt bøllefrø lager _bare_ kvalme! Får bruke deg som surrogatmamma om jeg skal ha flere barn da,he-he! Ikke lenge til 23 mai da,tenk at du er kommet så langt allerede! synes ikke det er så fryktelig lenge siden vi ble kjent inne på "bli gravid",selv om noen dager går utrolig tregt,så er det i grunnen fort gjort detta,sett under ett!
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 Hehe - tenk bare på alle årene som kommer med bæsjebleier, trassalder, tenåringsopprør og "ikke flytt ut fra mammaen din såååå tidlig da! Du er jo bare 30!" Hehe. Da blir disse 9 månedene relativt korte, ja. Spark er supert, skikeklgi snodig og det hender jeg sitter og flirer og ler for meg selv. Har også funnet ut hvordan vi får lillegull til å sparke på kommando sånn pappaen får kjenne. I går hikket det voldsomt inni der for første gang - alt er bare stas når det er sånn. Glemmer at jeg ligger våken med bæææd halsbrann om kveldene, løper på do hele natta og er trøtt som ei strømpe når mårningen kommer da. Surrogatmamma ja, lurer på om det er en yrkestittel? Hadde jo vært en velidg koselig jobb hvis en klarte å la være å bli glad i babyen i magen. Men det er umulig kjenner jeg - sykt hvor glad jeg er i babyen min, selv om jer ikke har møtt den ennå, og eneste bevis på at den finnes er en voksende mage og dunkingen innefra. Gled deg masse til det, så tror jeg at du også synes det er bedre å være gravid. Første månedene følte jeg meg jo ikke gravid, bare dårlig. Tenkte lite på babyen, fokuserte abre på hva jeg skulle gjøre for å ha det greit. Etter at jeg ble litt bedre + at sparkingen satte igang er det noe HELT annet, jeg lover!
Serial mom Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. mai 2007 Ja,da er 9 måneder ingenting,kanskje man t.o.m ønsker krapylet tilbake i magen igjen,slik at de ikke får gjort så mye ugagn,hi-hi! Spark må være det sykeste med det hele,at det ligger et lite menneske der inne å dunker løs på deg! Sprøtt! Gleder meg veldig til det,håper bare jeg får oppleve å kjenne det. Er fortsatt veldig nervøs for at det ikke kommer til å gå bra,har jo absolutt ingen sjans til å merke noe ved en MA,det er skummelt å tenke på! Skjer det igjen vet jeg ærlig talt ikke om jeg vil prøve mer. Kan få et fint liv med bare hunder også:-) Så gøy å kjenne den hikken da,kan ikke tenke meg til åssen det kjennes ut,jeg! Nå er vel arbeidsdagen din over straks,ser klokka er 15 allerede! Håper du slipper å spy under brua på vei hjem også! Klemmer
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 8. mai 2007 #10 Skrevet 8. mai 2007 hehe - ja, på vei ut dørene her nå. spark og hikking er rart ja - men enda rarere når jeg tenker på at det er en f r e m m e d person som ligger og sparker der Kennes ut som om noen trommer med fingrene fra innsiden. Tror det kommer til å gå så fint med dere jeg Når du har kommet så langt som nå så er jo sjansen for at det går galt velidg liten, og du har sett hjertet slå og alt ting. Men skjønner velidg godt at det er skummelt å håpe for mye, ja. Men hvem som helst kan jo dø når som helst, også etter at en er født, og en kan ikke gå resten av livet og bekymre seg for at barnet skal dø, heller. Men skummelt er det, og ingenting kommer noen sinne til å bli det samme igjen. Fra nå av har jeg ikke bare meg å ta vare på, men et helt annet menneske. Det er et stort ansvar, men verd alt for meg! Hm - nå ble det mey dypfilosofi her. På tide å ta kvelden. Hjem og slappe av litt før generalforsamling i borettslaget. hurra så gøy ha en fin og forhåpentligvis spyfri ettermiddag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå