Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 for ingenting egentlig. kom hjem fra jobb, og hunden hadde revet ned klesstativet, boss utover gulvet, og rotet skikkelig i skittentøyet, jeg eksploderte, kjefta og smelte og tok tak i hunden å kjefta litt til. hun ble så redd at hun tisset på gulvet... jeg la meg ned å gråt etterpå... herregud, tenk å bli SÅ sint for noe sånt... hjelpe meg... stakkars lille vennen i magen som sikkert også ble redd... dette ville ejg ikke gjort vanligvis, ville blitt irritert å bedt hunden om å gå vekk til jeg hadde fått ryddet opp, men dette tok helt av, jeg er skremt av meg selv! får håpe dette hormonelle vesenet forsvinner snart...
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 hei kjenner meg igjen her ja, har to katter vi. og klikker å kjefter på de stakkar for ingenting. men hvis man er obs på humøret så går det bedre. jeg har sagt til mannen min, for han får seg også noen skurer. feks for å trampe for hardt på vei ned trappa. så har sagt at han må si timeout eller gi meg beskjed om at det er nok nå. bare så jeg skjønner at jeg har gått for langt.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 tror kanskje jeg skal si det til sambo også! at han må gi beskjed når jeg er urettferdig og sint. tenkte på det i sta, at jeg skal prøve HARDT å telle til ti, tenke litt over tingen før jeg eksploderer, for som regel er det jo ingenting å bli sint for..det er vanskelig. men prøve skal jeg vertfall! jeg må skjerpe meg... huff.. tror jeg hadde fortjent at noen kjefta på meg, slik som jeg kjefter på andre! nå skal jeg kose meg med hunden, hvis hun fortsatt liker meg så:/
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Stakkars hunden din, hun skjønner jo lite av hva du kjefter for når du gjør det lenge etter den har gjort noe galt. Skal man kjefte på dyr må en ta de på fersken.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 jeg VET da det, jeg har da hatt henne i 6 år, og pleier selvfølgelig ikke gjøre sånn. er jo det jeg sier, jeg blir jo skremt selv, av hvor fort det sier "klikk". og jeg gleder meg til jeg ikke er hormonell lenger.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Noen hunder er det ikke nødvendig å ta på fersken for å kunne kjefte. Jeg kan se på mine hunder hvem som har gjort noe galt når jeg kommer hjem....Det står å lese skyldfølelse og skam i hele ansiktet. Problemet er når de begge er med på det for da blir jeg litt usikker!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Kjenner meg så igjen..vet akurrat hvordan du har det.. der og da, så bare eksploderer man, har ingen kontroll over det..og etterpå, så sitter man med sååå dårlig samvittighet, både ovenfor babyen og det stakkars dyret..og da begynner tårene og fosse ut.. Katten min fikk skikkelig gjennomgå her om dagen.. jeg har ikke kattebalje inne, bor i første etasje, så hun løper bare ut og tisser og bæsjer..men denne dagen var det regn..hun hater når det er kaldt og regn..og jeg kjente en svak eim av bæsj..nesa er på sitt beste, mannen min luktet ingenting.. og der ja, hun hadde bæsjet bak gardina mi..jeg eksploderte helt.. tok katta i nakkeskinnet og kastet hun ut og der ble hun i 8 timer også..ble selvføgelig kjempelei meg etterpå.. Og nå har katten vært helt oppå meg siden, maler og koser seg..følger etter meg overalt..hehe nesten som hun ber om unnskyldning..så du er ikke alene, nei!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 syntes jeg hørte hormonene raslet helt hit, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå