Gå til innhold

bryllupsreiser innen Norge/Sverige! Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har ikke råd til å reise til syden.Tenkte da på en enkel men koselig tur innen Norge/ Sverige! Med eller uten uten barn..Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha en helg på Alberts Kök i Trollhettän. Jeg synes det så veldig koselig ut der og mener det er utsikt over kanalen og Trollhettän. Dessuten virker det som en rolig plass hvor man kan slappe av og nyte hverandre og livet :)

For en helg med vip-behandling og tre retters middag (i to dager) er det ca 4000 norske kr (totalt m vip)

Skrevet

vi skal på fantasy båten vi=) koster ikke all verden. du får en tur til rundt 3000 lappen. alle sier jo at den er så flott så da må vi bare. vi skal til thailand til jul. og det blir for mye penger om vi skulle tatt en uke etter bryllupet også. så hvorfor ikke fantasy båten? er jo ikke innen norge/sverige sånn sett da men.

Skrevet

Fantasybåten,hva er d? jeg skjønner jo d er en båt da men..Hva slags? Hvor går den? Går den langt,d må den vel gjøre til 3000...Er d pr.person ? Noen flere forslag???

Skrevet

http://www.colorline.no/servlets/page?section=1008&item=17339

gå inn her å se=) det er en av de nyeste båtene til colorline. den ser jo super fin ut. alle sier at den bare er heeelt fasntastisk. koster vel ca 3500 for oss begge. kommer helt ann på lugaren. tenkte på¨en suite, men kommer vel ikke sikke der inne så mye. så det ble anlig rom, men med dobbelt seng hvertfall=) gleder meg. alltid hatt lyst til å oppleve den båten=)

Skrevet

forresten glemte å si. den går til kiel.=) du kan velge forskjellige dager i uken å dra på selvfølgelig. vi skal fredag til lørdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...