*Maggi* Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Ser ut til at dette er et forum man fort kan bli avhengig av, og sted som viderefører den gode tonen som er på BIM - Gravid i moden alder-forumet. Vi er en gjeng fra Oslo/omegn som har møttes med jevne mellomrom de siste månedene, etter å ha blitt kjent gjennom gravid i moden alder-forumet. Har hatt det kjempehyggelig på treffene våre i påvente at babyene skulle begynne å poppe ut. Jeg ble førstemann til å få hilse på veslemann, selv om jeg ikke hadde termin før 22. mai - han ble hentet ut med KS 22. mars fordi han ikke vokste tilstrekkelig i magen (morkakesvikt). Han veide 1284 gram og var 38 cm da han kom ut. Etter drøye 5 uker på nyfødtavd på Ullevål sykehus for å vokse seg "stor" og lære å spise selv, kom vi hjem forrige lørdag, og junior nærmer seg 2,5 kg. Har en jente som blir 4 år til høsten, hun var også født prematur i uke 27 - veide 650 gram. Går kjempebra med henne - har ingen mèn etter den tidlige starten : ) Nå popper babyene ut på rekke og rad, og jeg regner med at mammaene kommer inn hit i tur og orden etter hvert som det verste "kaoset" har gitt seg. Gleder meg til å treffe både kjente og bli kjent med (hittil) ukjente flotte, modne mammaer her inne!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Hei og velkommen, lett og bli avhengi ja.... Gratulerer med veslemann, ikke store saken... Men det er bra at alt gikk godt.
Karomamma Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Velkommen til oss!! Og gratulerer med gutten og hjemkomsten!!! Kjempekoselig med nye nick her inne Flere av oss som er fra Oslo/Akershus har også møttes noen ganger "ute i verden". Tonen her er lett og det er plass til å dele både gleder og sorger. Mange herlige jenter her! Jeg er 41, bor midt i Oslo og er mamma til lille Karosnuppa som snart blir 2 år. Hun kom også litt brått på oss da hun måtte hentes ut av magen og veide 1.746g. Frisk og kvikk nå Kos deg med lillegutt!!
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Hei og velkommen hit Maggi. Gratulerer med lillegutt. Godt at alt står bra til. Gleder meg til å høre mer fra deg Jeg er ei dame på snart 33, har 3 barn i alder 10 til 1,5 år. Er for tiden hjemmeværende og gift med en kjekk mann som jobber altfor mye.. Klem
Little Miss Naughty Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Hei og velkommen. Gratulerer med lille gutten. så fint at det gikk så bra. Jeg er en 38 år gammel mamma til to - jente 1 år og gutt 5 år. Bor i Nordens Paris men er en søring. klem
Tiggywinkle Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Hei, hei og velkommen hit. Veldig hyggelig og mange flotte damer her:-) Jeg er 41 år og stolt firebarnsmamma, i permisjon nå med yngste jenten på 7 mnd. Koser meg og håper på noen treff tover våren og sommeren:-) Gratulerer med bitteliten gutt.
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 hei og hopp =) velkommen hit.her er det enkelt å logge inn,men desto værre å komme seg ut...=)) jeg er da 35,har 5 unger og er mormor til en englegutt.han ble nesten 6mnd. minsten feirer 8mnd i dag.så tia flyr =) gratulerer med lillegutt.han høres veldig bitteliten ut å ;o) kos deg her inne.
phantomet Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 Gratulerer så mye med den lille prinsen! Og du er selvfølgelig hjertelig velkommen inn hit. For de av oss som frekventerer her ofte, kan avhengihet være resultn.at. Så du "joiner" på eget ansvar, men som moden mamma er jo ikke det noe problem! Kos deg masse med den lille gutten, og selvfølgelig med den stolte storesøstere
Maud Skrevet 8. mai 2007 #9 Skrevet 8. mai 2007 Velkommen hit! Jeg er ny på det forumet du forlater, men har vært aktiv her inne en stund. Her er det flott å være! Gratulerer med en bitteliten baby. Fint at alt gikk bra. Selv er jeg mor til en gutt som snart er 8 og en gutt som snart er 2 og venter altså en til om temmelig mange uker.
♥Snulder Skrevet 8. mai 2007 #10 Skrevet 8. mai 2007 Ja her er det plass til fler! Gratulerer med småttisen! Jeg er 38 år og mamma til 5. Storkoser meg hjemme i forlenget permisjon med vesla på 19 mnd;=)
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #11 Skrevet 8. mai 2007 Velkommen hit, her er det hyggelig! Gratulere med lillegutt=0) må ha vært en tøff periode for dere...
Anita65 Skrevet 8. mai 2007 #12 Skrevet 8. mai 2007 Hei og velkommen. Gratulerer med lillegutten ! Godt at det gikk bra... Tøfft når det blir så mye ekstra. Jeg har også holdt til på Gravid moden alder. Har ikke vært så veldig aktiv her inne , men det blir etter hvert.. Jeg fødte Jens 26. februar i år og har tre jenter på 11 1/2, 9 1/2 og 7 år. Lykke til med lillegutten ! :-)
*Maggi* Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #13 Skrevet 9. mai 2007 Tusen takk for hyggelige velkomsthilsner, jenter! Gleder meg til å bli bedre kjent etter hvert : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå