Fiskestang Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Noen her som har avlastning. En slags reserve-besteforeldre, eller noe i den duren? Som dere får gjennom kommunen? Kan noen fortelle litt om det? Hvordan søke? Og er det vanskelig å få, tar det lang tid?? Er det forskjellig fra kommune til kommune? Er helt aleine om omsorgen, aldri sett farens familie. Er ung og går på skole. Noen som vet om noen nettsider som forteller litt om det? Prøvde å google, men vet ikke helt hva det heter så ble jo litt vanskelig --
*titte tei!* Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 jeg lurer også på det. jeg får avlasting fra neste januar 08, men det er min egen søster- dessuten er det jo en evighet til dytter
mai_med_gulljenta! Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Hei vet ikke så veldi mye om det da, men vet at de har noe greier gjennom amathea. en venninde har sønnen sin hos en familie en helg i mnd, fuker visst veldi bra:)
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 inne på alenemedbarn.no er det skrevet litt om det med reserve-besteforeldre..
konvall Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Hei. Hadde avlastning ganske lenge til mine. Du må kontakte barnevernet. De er der faktisk for å hjelpe dere. De finner ut hva dere har behov for, så har de godkjente avlastnings mennesker i systemet sitt. Dere får så møte hverandre uten barn tilstede. Når dere finner noen du liker kan barnet få treffe vedkommende. Alt gjøres etter ditt ønske og dine behov.. Det er ingen som blir tatt fra barna selv om dere kontakter barnevernet. Det er en feil myte..... De kan hjelpe til med tilskudd til ferie og masse andre ting også....
Gjest Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 ...eller ta kontakt med amathea, som nevnt ovenfor. hørt mye fint om det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå