Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Søsteren min er i begynnelsen av 20årene og har aldrig vert i et fast forhold med en gutt. Hun har hatt mange sengekamerater men aldrig funnet "den rette". Hun er utrolig kravstor og går mer etter utseende enn andre kvaliteter. Det er utrolig mange snille og greie gutter som har vært intressert i min søster, men hun vil ikke ha dem fordi de har for lite muskler, for stygg bil osv osv. Hun går etter de med utseende, og de oppfører seg som regel som drittsekker. Nå har hun funnet seg en som hun er opp over ørene forelsket i, men jeg tviler sterkt på at han er like betatt av henne...Hun kommer ilende med engang han sender en sms, mens han bryter avtaler og sårer henne gang på gang. Han kan sende sms og be henne om å komme, men når hun kommer dit han bor har han dratt bort og svarer ikke når hun ringer og sender sms. Hun har flere ganger sagt at nå er det nok og at han må være litt mer intresert i henne, men etter et par dager oppfører han seg like dårlig. Hun fortalte også at en gang de hadde sex tok han et lett kvelertak på henne og at hun vil at han skal gjøre det igjen!! Jeg ble helt sjokkert over at hun tør gjøre dette med en mann som behandler henne som dritt....hva om han blir så ivrig at det går for langt?? Jeg vet at jeg ikke har noen rett til å blande meg borti kjærlighet/sexlivet til søstra mi, men jeg blir så bekymret for henne. Er jo så mye sykt som foregår i dag med kidnapping, drap og voldtekter =(
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Hei! Hvis han behandler henne slik håper jeg virkelig at hun forstår at han ikke er rette typen for henne. Utseende og penger er absolutt ikke alt, ihvertfall når man ikke kan ha det bra i et forhold. Småfarlige sexleker ville jeg holdt meg langt unna hvis mannen var litt slem fra før av. Skal man gjøre slikt må man kunne stole 100% på han! Vanskelig å si hva du kan gjøre men du må jo bare prøve å prate med henne... Fortelle at hun bør ta det litt rolig før hun går inn i et seriøst forhold til ham. forhåpentligvis ser hun selv at han ikke er så bra for henne, og kanskje hun snart innser at det er viktigere med en snill og god kjæreste enn en med masse penger og muskler som behandler henne som dritt. av og til må vi dessverre lære ting på den harde måten.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #3 Skrevet 9. mai 2007 Hei Håper ting ikke står så ille til som det høres ut som... Uansett synes jeg du har grunn til å være bekymret, det ville jeg ha vært. På en annen side kan det hende at de har det kjempefint sammen (når han først vil møte henne), skjønt jeg tror nok hun kan finne noen bedre. Hvis han nesten kveler henne håper jeg det er noe de har avtalt at er ok at han gjør. Hvis ikke ville jeg rådet henne til å forlate han så fort som mulig. Tror veien er kort fra lek til alvor da. Er selv mann som liker å dominere ei jente, men ikke hvis hun ikke vil det selv. Sånt må være avtalt på forhånd. Ikke nødvendigvis alt han kan gjøre med henne, men minimumskravet er at de har ett "passord" hun kan si for å stoppe det hele totalt -og at han respekterer det. Ønsker henne lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå