Circe Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Er det virkelig sånn at man må sitte her inne og forsvare seg for å ha fått barn når man har dårlig råd. Skikkelig lavmål er det.. Hvor dypt kan egentlig noen her inne synke for å slenge dritt??? SKJERPNING! Når noen legger ut ett innlegg og er fortvila, så drit i å sleng dritt og usakelige kommentarer. La vær å svar, hvis dere ikke har noe hyggelig å si..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Hei, jeg er HI fra det innlegget du sikter til. Ja, det er desverre sånn her inne og jeg forventet at det skulle dukke opp en mindre hyggelig anonym....Men det dukket også opp mange som støtte meg og jeg foksuserer heller på dem og det de sier! Livet har behandlet meg såpass røft fra før at jeg tåler stygge komentarer fa en tilfeldig anonym!
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Enig enig! Men.. d er vel kanskje sånn at anonyme som bare sitter og slenger dritt, ikke har d så valdig godt....? Til tross for god råd, hehe...
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Hehem fullstendig økonomisk avhengig av en mann og ingenting å bruke tiden sin på..Vi får nok akseptere å være hakkekyllinger, stakkars dame... ;P
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Jepp sånn er det : ) Er dessverre ikke alle som lever i virkeligheten, til tross for at dem lærer mye på skolene sine !
Circe Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2007 Godt at du klarer å heve deg over det. Sånne folk er ikke verdt tastatur de skriver med..
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Ja, leste nettopp det innlegget - utrolig tåpelig, men desverre vanlig at anonyme svarer på den måten...
Iben guttemamma <3 Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 Helt eni... Skikkelig unødvendig! Enkelte her inne er så frekke.. Synd!!! Håper bare HI hever seg over det denne anonyme kommer med..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #9 Skrevet 8. mai 2007 Jeg har ikke lest hele den andre tråden, men tror jeg har fått med meg hovedpoenget. 500 til overs i måneden... Uff det var svært lite. Hva visst bilen går i stykker, eller en må til tannlegen. En ting som slår meg er om denne familien er flink med penger eller ikke? Har feks skjønt at det er en hit blant folk og kjøpe ting på avbetaling osv. Kan også lage middag fra grunnen av, kjøpe klær og alt en trenger hver gang det er salg.
Circe Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 8. mai 2007 Men ærlig talt.. siterer deg; En ting som slår meg er om denne familien er flink med penger eller ikke? Hva faan har du med det å gjøre???? Det er kanskje ikke alle som er like heldig stilt som deg da. Men de har da rett på barn for det!. De er garantert like glad i sine barn som du er i dine... De ofrer sikkert like mye.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #11 Skrevet 8. mai 2007 Nå skjønner jeg ikke helt Circe, jeg kommenterte IKKE om de hadde rett til barn eller ikke. Kommenterte bare pengebruken og mulighet til å spare inn! Les bedre neste gang, du!
Circe Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #12 Skrevet 8. mai 2007 Ok, men hvem er du til å kommentere sånn?? Kanskje de ikke har mulighet til å spare opp?? Men dette er ting vi ikke vet noe om, og det er egentlig ikke nødvendig å spekulere i det heller..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #13 Skrevet 8. mai 2007 Det er ikke nødvendigvis derfor man er blakk. Jeg kan brette ut mitt eget liv for å illustrere; Jeg har en jobb hvor store deler av lønna er basert på hva man faktisk gjør, ikke hvor lenge man er der. Mange tillegg og greier. Så ble jeg sykemeldt når jeg var 4-5 mndr på vei og fikk derfor bare timelønna, ikke tilleggene. Omtrent 30-40% mindre penger, permisjonspengene mine ble beregnet fra sykepengene, dermed får jeg enda mindre penger. Dette er rett og slett uflaks. Om vi skulle få en stor utgift som ikke er beregna sliter vi og da kan det hende vi tilogmed må kjøpe på avbetaling.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #14 Skrevet 8. mai 2007 Vi har rett og slett ikke bil, vi går! og tannlegen har jeg ikke vært hos på mange år. Avbetaling lønner seg ikke da alt blir myyyye dyrere. Middag lager vi ikke så ofte, bare til minste mann. Jeg klarer meg fint på brødskiver! Og selvfølgelig kjøper jeg ting på salg når jeg kommer over det! Hilsen HI fra det andre inlegget...
Circe Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #15 Skrevet 8. mai 2007 Syns virkelig ikke du trenger å sitte her og forsvare deg selv og din økonomi. Det er det ingen her som har noe som helst med å gjøre. Men hvor gammel er babyen din? Kan sende noen pene klær jeg om du vil. Bare å sende meg en PM. Dette ordner vi vettu...
silhah og emilie Skrevet 8. mai 2007 #16 Skrevet 8. mai 2007 er det mulig sier bare jeg? "man kan da bare la vær å få barn om man har så dårlig råd" hva faen er det??? det er ikke alltid man har blitt planlagt gravid..og det er ikke alle som er så keen på å ta abort... hi i det andre innlegge sa også at hun bestandig kjøpte ting til sitt lille nurk før de ble blakke så det er ikke noe fare for barne.. han tar på ingen måte skade av å ikke få nye pen klær til 17 mai jeg syns faktisk synd på den anonyme som rakker ned på hi...hun kn umulig vite hva det vil si å ha dårlig økonomi...og sliter garantert selv med andre ting, hun sier også selv at hun blir forsørget av sin mann, så sånn sett skal hun ikke si et pip om andres økonomiske situasjon...
¤ my precious ¤ Skrevet 8. mai 2007 #18 Skrevet 8. mai 2007 Jeg er egentlig midt i ammingen akkurat nå, men jeg må bare kommentere dette. Circe, du er jammen meg en flott jente som støtter opp om andre! :-)) Blir så glad når jeg ser sånt. Til HI i det andre innlegget! Fantastisk at du ikke bryr deg om disse anonyme som er inne her for å lage kvalme. Jeg er også i en posisjon hvor jeg ikke har alt for mye penger og må spare inn over alt for å få det til å gå rundt. Junior og jeg har det veldig bra - misforstå meg rett - men det kan være frustrerende og leit innimellom... Til Anonym - De aller fleste velger faktisk ikke å sette seg i en vanskelig situasjonen selv, å bli aleneforsørger f.eks. er ikke akkurat noe man planlegger og ønsker. Men det sier jo litt om hvor korttenkt det går ann å bli, dere som dømmer andre uten å blunke!
minas'81&lillegull;) Skrevet 8. mai 2007 #19 Skrevet 8. mai 2007 Du er ei flott dame, Circe! Det er virkelig dårlig gjort å "angripe" folk for dårlig økonomi, særlig på et forum som dette! Dette er en plass hvor vi skal (burde) kunne lufte alle våre tanker og bekymringer og spørre om råd og tips og trøst, ikke få kjeft eller bli uthengt og skjelt ut!! Sender gjerne klær jeg og, om du har behov for noe enten til deg eller ungen(e) om jeg har noe som passer!
Circe Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #20 Skrevet 8. mai 2007 Tusen takk.. :-) men jeg syns bare det er bedre å hjelpe noen som har det vanskelig enn å dømme dem nedenom og hjem... Hater det når folk sparker noen som allerede ligger nede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå