Gå til innhold

Hva gjør dere sammen med ungene deres på dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går dere på tur, eller bare koser seg hjemme? Eller....

Bare lurer på jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varier litt fra dag til dag, men prøver å få til en trilletur hver dag- om den varer i 30 min eller 2 timer varierer. Er ofte i lag med andre babyer og deres mødre. I dag trengs huset og ryddes-så vesla krabber rundt på gulvet og leker for seg selv. Skal ut en liten tur etterpå:)

Skrevet

Det varierer :)

Er ofte ute på tur, eller har en venninne på besøk med et barn. Så er vi å handler eller bare koser oss inne. Spørs på været også.

Når minsten sover (ute som regel) tar jeg en runde i huset og gjør diverse.

Skrevet

Her krever minsten tur daglig. Så da blir det litt trilling på oss. Ellers er vi en del på kafe...syns det er kos og knøttet liker det også. Vi koser oss også hjemme når vi er hjemme da :)

Skrevet

gjør et eller annet, enten vi triller, er på cafe, har besøk eller bare koser oss hjemme

det varierer veldig..men går ikke tur hver dag da dessverre

Skrevet

trilletur hver dag.Itillegg blir hun med for å hente søsken i bhg.Babysvømming en gang i uka,kafe besøk engang i uka.

Vi rekker også å kose oss masse hjemme.

Skrevet

som andre har svart varierer vedlig. men blir alltid et per gåturer om dagen for at hun skal sove. prøver åf å til en lang tur om dagen. ellers så er vi på babyteff, eller besøker familie. koser oss hjemme. er ute i hagen og kikker på blomstene,snuppa syntes det er så spennende. leser bok eller synger litt. og er på svømming en gang i uka.

Skrevet

Jeg går hjemme med mine to jenter. Hun ene er akkurat blitt 2 og hun andre er 9 mnd.

Vi er mye hjemme og leker, gjør husarbeid osv, men 1-3 ganger i uka har vi besøk av venner med små barn eller vi reiser ut og besøker noen med barn. Vi er ute på sykkeltur nesten hver dag. Vi handler mat kanskje hver 3. dag. Når det er fint vær er vi ute i hagen og på verandaen og leker. 2-3 timer pr dag sover ungene formiddags. Heldigvis for meg sover de samtidig slik at jeg får litt tid for meg selv.

Dagene fyker unna og ofte har jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke har lekt nok med de på gulvet. Men de har det bra, og jeg har det bra. Det virker som de stortrives og er veldig blide og trygge jenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...