♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 I begynnelsen av svangerskapet var jeg sterkt plaget av blodtrykksfall,men har ikke hatt det på maaaaanbe uker nå. Nå er jeg i uke 29 og fikk det igjen tidligere i dag.regner med det er det) Nå er jeg svimmel og kvalm som bare det!!!! Flere som har hatt det slik såpass langt uti sv.skapet?
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Hei! Ja, jeg har hatt det et par ganger. Kjempeekkelt! Er nå i uke 34, men hos meg kom det nå på slutten, har ikke merket noe til det før. Jeg fikk det veldig ofte på jobben (står/går hele dagen), og det var noe av grunnen til at jeg ble sykemeldt. Har ikke hatt det så ofte etter det!
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2007 Skikklig ekkelt............alt går trill rundt bare jeg vrir på hodet nesten!! Ja ja......litt må en vel regne med sikkert........! Gleder meg til jeg er "i mål" jeg...........hehe=)
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Første gangen jeg fikk det var jeg på Indiska og handla. Sto i kø for å betale og kjente at et eller annet var på gang. ble skikkelig varm, uvel og tungpusta, og så tetta det seg i ørene og svømte foran øya... uæhhh altså.. mista alt jeg holdt i og måtte støtte meg til en søyle.. Ble så flau også jeg. Følte at folk glodde skikkelig rart på meg. Off. Nei, ekle greier! Gleder meg til snuppa kommer ut!
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2007 Jeg hadde en slik episode på en matbutikk jeg også.........ikke noe morro!!!!! Gleder meg til h*n er ute........er jo "bare" igjen 81 dager......stønn.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå