Giggi, venter mai barn Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Når på døgnet gir dere grøten? Rett før leggetid eller litt tidligere? Har såvidt begynt med grøt, men gir den ca 2 timer før leggetid. Men hun gulper så masse, så får liksom ikke dratt så mye nytte av grøten utover natta.... Hvis jeg gir den rett før leggetid, så gulper hun det mest sannsynlig ikke opp igjen...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Jeg har gitt ca 2 timer før hun legger seg, men skal begynne å gi på formiddagen i stedet. Hun skal få litt middag på kvelden i stedet. Vi er enda ikke oppe i full porsjon da. Noen takler ikke så mye mat på kvelden så bra. Snuppa har i alle fall ikke sovet bedre etter at vi begynte med grøt på kvelden..
Makka Pakka Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Jeg ga grøt noen timer (ca 2 timer tror jeg) før sengetid men merket lite forskjell på sovingen. Noen unger sover lengere etter å ha fått grøt, mens noen merkes det ikke på. Her ikke noe erfaring på hva som er lurt å gjøre mht gulping.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå