Gå til innhold

#AURORA fødeklar 2 mai...


Anbefalte innlegg

Skrevet

husker at du ikke kjente lillegutt sist jeg var her inne.

Hvordan går det nå? Har du født???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare si at Aurora ligger nå og føder!! Ho har vært på sykehuset i natt for å sjekke babyen, fikk noen stikkpiller for å bli moden.

 

Vannet gikk, og da jeg snakka med ho kl 9 i dag morges hadde ho rier, og 3-4 cm.

DET er så spennende!! Håper alt går raskt og greit, ho er ei beintøff jente så dette takler ho!

 

Ingvild

Skrevet

Å så bra :) Lykke til begge to - spennende dette.

Skrevet

Å så spennende! Hils så mye om du snakker mer med henne:)

Skrevet

Lykke til t Aurora fødeklar 2 mai:) Nå slipper du å vente mer..!:)

Skrevet

kjæmpe bra nå slipper ho og vente håper fødselen går greit ;)

Skrevet

Syns jammen ho venta lenge nok, ja, men ho klaga aldri. Til og med ikke over at jeg ringte tre ganger om dagen og spurte om det skjedde noe ; )

Sitter og skvetter hver gang telefonen ringer, men ting kan jo fortsatt ta tid.

 

Ingvild

Skrevet

ja ho får vell ungen i middagstiden er jo bare noe timer du ingvild får helse til aurora

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...