Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 husker at du ikke kjente lillegutt sist jeg var her inne. Hvordan går det nå? Har du født???
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Vil bare si at Aurora ligger nå og føder!! Ho har vært på sykehuset i natt for å sjekke babyen, fikk noen stikkpiller for å bli moden. Vannet gikk, og da jeg snakka med ho kl 9 i dag morges hadde ho rier, og 3-4 cm. DET er så spennende!! Håper alt går raskt og greit, ho er ei beintøff jente så dette takler ho! Ingvild
77modell Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Å så spennende! Hils så mye om du snakker mer med henne:)
2blånisser Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Lykke til t Aurora fødeklar 2 mai:) Nå slipper du å vente mer..!
ltn :) Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 kjæmpe bra nå slipper ho og vente håper fødselen går greit
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 Syns jammen ho venta lenge nok, ja, men ho klaga aldri. Til og med ikke over at jeg ringte tre ganger om dagen og spurte om det skjedde noe ; ) Sitter og skvetter hver gang telefonen ringer, men ting kan jo fortsatt ta tid. Ingvild
ltn :) Skrevet 8. mai 2007 #9 Skrevet 8. mai 2007 ja ho får vell ungen i middagstiden er jo bare noe timer du ingvild får helse til aurora
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå