Gjest Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Har våknet flere ganger i natt og nesten ville hyle ut i smerter. Hvis jeg snur meg fra ene siden til den andre så blir det så sinnsykt vondt i lysken på begge sider. Når jeg står opp er det vondt en stund før det roer seg! Noen som har det samme eller ved hva dette er for noe?
Twinny Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Ja! Jeg har problemer med å gå når jeg da endelig klarer å komme meg opp. Det kan være bekkenløsning, men mest sannsynlig er det press fra barnet/barna. Det var svaret jeg fikk fra gyn.
semilie:)Fødeklar Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Har dette problemet når jeg går.syyykt vondt i lysken og litt nedover låret. Kjennes ut som jeg skal få krampe, men det gir seg før det.
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Aha.. Men snodig at den presser AKKURAT samme sted begge sider.. :s Hehe.. Jaja, gyn vet nok best
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Har det sånn jeg også. Må "samle beina" når jeg skal snu meg, hvis ikke går det ikke. Antar at det er bekkenet som gjør seg klar til fødsel, alt virker litt "lealøst" der nede nå.
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Det knaker og braker iallefall Så noe løst er det der! Gleder meg til det har "samlet" seg litt mer igjen
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Huff ja, eg får oftast vondt i høgre lyske (særleg når eg reiser meg frå sofaen) Men trur det berre er babyen som pressar på nervane der nede. Stakkars meksikanaren blir LIVredd når det skjer, han har nok litt angst for at det skal plutseleg vere fødsel på gang *hehe*
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 Hehehe.. Sånn er det med mannfolka Samboern er bare så snill om dagen. Er så redd for at noe skal skje med meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå