Gjest Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Hørt at man ik bør spise jordbær når man ammer, pga allergi.. Men hva med jordbærsyltetøy??
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Nei, syns du d var så morsomt el? Hvorfor er du anonym?
kajak&Daniel Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Jordbær er en ting som kan gi allergi, men tror ikke det er noen grunn til å holde seg unna det om ikke babyen din viser noen tegn til allergi når du spiser jordbær. Lillegutt har fått atopisk eksem, og siden jeg var allergisk mot jordbær da jeg var liten, skal jeg nå holde meg unna jordbær for å se om det hjelper. Det inkluderer da selvsagt også jordbærsyltetør, og alt annet med jordbær i!
Fødemaskinen Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Tror hun spurte om det fordi hun lurte på det, anonym! Når det er sagt, så er det en fin link på ammedebatten, der står det at det ikke er noen holdepunkter for å holde seg unna mat, grunnet allergi. Noen barn får vondt i magen av jordbær, du må bare prøve deg fram.
haater husarbeid Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Bare prøv deg frem du.... Oftest er det ferske jordbær det reageres på. Men får babyen prikker, vet du at h*n reagerer....
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Takk for svar! Var visst ik helt på jordet likevel, ser d ut til, ANONYM! Hvis folk må absolutt svare på den måten anonym gjorde bl.a. her, syns jeg de kan signere med nick. Så utrolig feigt.. Men takk for svar alle dere seriøse
Fødemaskinen Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 Enig m du. Skal vedde på at anonym ikke hadde turt å signere med nick. H*n visste vel at det var frekt sagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå