Gå til innhold

Når fikk dere mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 11+5 idag, og igår kommenterte damen på apoteket at jeg nok var over den første delen av svangerskapet. Føler selv at magen min ikke synes, men jeg kan vel kanskje ikke holde det hemmelig stort lenger da... Den er jo myyyye mindre enn da den var oppblåst og stram som et trommeskinn i uke 6. Når fikk dere mage? Er forresten første gangen for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde vel litt mage sånn rundt uke 10-12, men klarte å skjule det så lenge jeg ikke hadde stramme klær.Men det var først rundt uke 16 at magen virkelig begynte å strutte, men da kom den jammen i en rekordfart også!

Skrevet

Har greid å skjule det jeg også med litt løsere plagg oventil. Buksene er greie. (Knappen opp selfølgelig store deler av dagen). Veldig oppblåst om ettermiddagen.

Jeg er i 16. uke nå. Sist sv.skap. begynte jeg ikke med gravidbukse før i 25. uke. Men må nok begynne før nå. Magen er større nå 2. gang, helt klart!

Skrevet

Rundt uke 10!!! Altfor tidlig. ER uke 18 nå. og føler meg høy-gravid.

Skrevet

Fikk mage i natt jeg... Hehe... Begynte å bli litt bekymret da jeg er 17 uker på vei med helt flat mage , men i løpet av de to siste dagene har magen est ut og nå har jeg en fin liten kul... Kjeeeeempe stolt:)

Skrevet

Når jeg var ca 18 -19 uker.

Skrevet

ca uke 12, i uke 13 og utover så var ikke det så lett å skjule nei

Skrevet

20 uker og venter enda:P

Skrevet

Fikk mage rundt uke 20 både første gang og denne gangen.

Skrevet

Hei

Tror dette er veldig individuelt, så det er nok ingen grunn til bekymring!:)

Jeg har vokst sakte, men sikkert rundt magen siden uke9... Er nå 13+3 og en liten tuttmage har plutselig "poppet frem":)

D kommer nok!

Lykke til:)

Skrevet

Jeg så litt lubben ut i uke 12-13. Når jeg var i uke 15 så jeg veldig gravid ut. Venninna mi så ikke gravid ut før i ca uke 17 - magen "este ut" i løpet av en ukes tid. Jeg tror dette er veldig individuelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...