♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 S/f målet mitt er nå utav kurven,under den grønne streken.. Er i uke 40 og målet var bare 32.. Merkelige greier.. Noen har vel bare små mager tenker jeg. Legen min mente jeg skulle få overtidstime på sykehuset når det hadde gått ei uke på overtid. Har 4 dager igjen til UL termin. (lege termin idag) Ellers hadde vekta gått ned med 1,1 kg på 2 uker.. Og dvs jeg har ikke nådd startvekta enda.. Rene slankekuren dette... Sånn ellers er det bare fint med meg. Ingen tegn til fødsel,og frisk og rask:-))
babytagg Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Hei, høres bra ut med time til kontroll på sykehus uke 41. Det har jeg også fått, nå på fredag. Hadde han noe formening om du ville bli igangsatt eller skulle du bare sjekkes?? Lykke til!
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2007 Har ikke fått noe time,har ringt jm som jeg vil gå til neste uke. Da er jeg 40+5 ca. Hun har UL og da får vi se om han vokser som han skal. Hun jobber på føden i tillegg til priv.praksis-så hun vet jo godt åssen rutinene er. Regner med jeg kommer inn på overtidskotroll over helga etter 17.mai. (tror jeg da...) Regner ikke med igangsetting føre det har gått over ei uke etter termin Har termin 12.mai.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå