Gå til innhold

Enda ingen baby her nei.... 14 dager på overtid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg 14 dager over termin. Ikke kommet meg på nett på noen dager heller. Var på sykehuset til vurdering i går, mandag, 13 dager på overtid, og der ble jeg HELE dagen pga kø (mange fødende), de tok CTGregistrering og fant ut at fosterlyden falt like etter sammentrekninger, så jeg måtte inn til flere registreringer. Alt ser bra ut, de tok UL også og sjekka str på baby og mengde fostervann etc. Første jordmor sjekka også mormunnen min, den var helt umoden (!) så ho tøyde litt på den i håp om fortgang (AU!). Men ingenting skjer, og nå er jeg L-E-I!!!!!

Men, babyen får ikke komme nå, jenta mi har bursdag om noen få dager,så baby får vente til etter den dagen, slik at jeg får ordna bursdag her hjemme. Dessuten skal jeg se frustrerte fruer i kveld, og det er IKKE TV på føden. Siden mine fødsler tar lang tid så mp baby altså vente. Lurer på om babyen skjønner veien ut... Den ligger jo med hodet ned da, festet og klar, men komme ut, neida, det venter vi med. Noe sier meg at denne kommer til å gjøre meg gal i løpet av oppveksten (skal bare mamma....)

Og på toppen av det hele fikk den andre mammaen i bhg med termin 12 dager etter meg, baby i går! Snakk om urettferdig! Men, da slipper vi i alle fall å planlegge bursdager sammen da (2 i samme klasse med bursdag samme dag er ikke alltid like kult).

Ha en fin dag da dere, håper jeg slipper å vente særlig lengre nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke noe kjekt ut! En venninne av meg fødte i natt, tre uker før termin, men hun fikk nå en stor gutt forde. Jeg ser nok for meg at jeg kommer til å måtte bli satt i gang også, selv om det er fem uker til min termin. Men ligner jeg på min mor som måtte bli satt igang så skjer nok det. Du får bare smøre deg med tålmodighet. Det er nå tross alt ikke lenge igjen nå da;) du har aldri vært så nærmt=)

Skrevet

ohh...at du greier tanken paa aa ha ungen inne lengre....jeg er 9 dager over og jeg er paa tur aa bli helt gal. skal paa kontroll naa om en time og jeg gruer meg noe helt forferdelig. veit ikke om jeg takler aa bli sendt hjem....

Skrevet

Da er vi flere!

14dager etter terminen jeg og...

Skrevet

Virker som at det er 4 av oss her inne som har en baby i magen, som så å si sitter bom-fast;) Enda 4 dager til jeg er der du er MÅNS, men begynner å bli lei og sliten nå kjenner jeg....

Skal på overtidskontroll på lørdag, og stygt redd for at jeg får bruk for den timen gitt... Hadde håpet jeg slapp men, tror ikke det!

Tar med meg en kjetting og hengelås i tillegg, og fester meg til en seng;) hehe Lite lyst til å derfra uten evt. en baby...

Men tvi-tvi for oss alle, håper hver natt at noe skal skje... Har så lyst på masse vondt nå=)

Skrevet

Har du prøvd å sette igang med akupunktur? Jeg har termin i morgen og skal til modningsakupunktur, time nr.3. Jeg vil ikke sette det i gang enda siden jeg ikke er direkte på overtid, men skal vurdere det om en ukes tid hvis det ikke har startet av seg selv da. Jordmor som anbefalte denne akupunktur-dama sa at man måtte ta med sykehus-bagen til timen, for ganske mange ble sendt rett på sykehuset for å føde med en gang...

Skrevet

monli~fødeklar~termin 09.05.07

*Hvis du tenker på meg, så har jeg ikke prøvd det nei...

Er ikke det litt sent å begynne med det nå, er liksom 10 dager siden termin... Og bestiller jeg time, får jeg sikkert ikke på noen dager. Og det er 4 dager til jeg er 14 dager over. Og da er det vel egentlig ikke noen vits..?

Får bare ta tolmodigheten til hjelp, er ikke så mye igjen av den.... Men bittelitt er det bare nødt til å være;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...