Gå til innhold

Ahhh, gruer meg til svigermor...


Anbefalte innlegg

Skrevet

skal passe minsten i morra. Vi fikk gavekort av henne til jul, på big horn. Så i morra skal vi dit å spise, må bruke det nå, hvis ikke er det ikke gyldig lenger.. Poenget er at hun ikke har skiftet bleie på han, eller vist noe interesse for det heller, ikke gitt han mat, og hun syns han er "feit" (han er heeeelt normal) og lurte på om vi ikke skal "slanke" han. Hun er skikkelig opptatt av å være tynn, så jeg føler meg bæl feit når hun er tilstede, selv om jeg veit jeg ikke er feit, men jeg har jo født et barn....

Og hun påsto at han var trøtt når han gråt, når hun var her, men jeg visste at han var sulten, men nei da, han SKULLE sove. Til slutt måtte jeg bare ta han fra henne og gi han flaske, da ble han stille og blid og fornøyd med engang.. Ahhh, jeg gruer meg.....

Over reagerer jeg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,synes ikke du overreagerer.:)

Hadde reagert på samme måte. Har du snakket med henne om dette da?For det går virkelig ikke ann å holde på slik hun gjør. Man kan ikke slanke en baby! Tror hun er tullerusk!

Eller hva hvis du får mannen din til å si ifra eller snakke med henne?

Skrevet

Har prøvd å ta det opp med henne, men det vil bare ikke inn.

Gubben har sagt i fra utallige ganger, da blir hun bare sur. Tar ikke kontakt på en ukes tid, så er det på`n igjen.Hun er sykelig opptatt av hvor mange ganger han bæsjer i døgnet og hvordan bæsjen ser ut... ååååå jeg er såååå oppgitt!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...