Circe Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Legger ved link til tråden jeg startet i går. http://www.dinbaby.com/forum/thread/9219601 Natten har gått veldig bra :-) Han spiste igjen kl halv 4. Dvs at det gikk 5 timer fra forrige måltid. Og han sov så godt. Sovnet med en gang etter mat igjen da. Og spiste igjen kl halv syv. Sovnet igjen, og fikk mat igjen nå. Så nå har endelig mor stått opp. Fått en del timer med søvn, og det var deilig... han ligger her ved siden av meg nå. Litt magevondt merker jeg, men ikke noe skrik. Ett par ynk i ny og ne. Ser ut til at han bare har lyst til å sove igjen. Har nå konsekvent gitt han sukkervann. Det har tydeligvis hjulpet, hvis ikke så er det en stoooor tilfeldighet. Jeg har også begynt med enfamil igjen pga gulpinga. Får se åssen det går. Men nå lurer jeg jo på om jeg skal ringe en kiropraktor alikvel da. Hvis det sukkervannet hjelper så er det kanskje ikke nødvendig?????? Hva syns dere?? Og, igjen.. Tusen takk for alle svar i går. Dere er supre. Er så greit å få ut litt frustrasjon innimellom. At det er andre som skjønner hvordan jeg har det.
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Jeg ville ringt kiropraktor alikevel. Min erfaring er at effekten av sukkervann o.l. er best i begynnelsen, men avtar desverre ganske fort...
shanty73 Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Hei.. Min gutt gulpet myyye mindre etter en runde hos kiropraktor. Vi var der grunnet mye uro/gråt og mye gulping.
Fødemaskinen Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Hei, leste ikke hele det gamle innlegget ditt. Men har du vært inne på kiss-kidd.no og lest? .Mener nemlig alle med kolikkbabyer bør gå inn og lese der.
snartmammapåny Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Vi har og brukt en del sukkervann på småen. Når det virker er det helt fantastisk, småen blir jo helt rolig og ligger å kikker uti luften. Tror det er kraftig bedøvende på de små kroppene. Det sies at det ikke er farlig, men blir jo mye sukker i de små kroppene etterhvert så jeg ville nok valgt kiropraktor uansett. Eller jeg har jo valgt det uansett;) småen har time i dag.
Circe Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2007 Ja, jeg tror jeg skal ringe. Men først må gulesider funke igjen. For den gjør ikke det nå.. Masse lykke til i dag kaa...
snartmammapåny Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 Ja håper virkelig dette hjelper. Hadde vært greit å få gjort litt annet enn å ha babyen i armene 90%av dagen. For å ikke snakke om å slutte med minifom dråpene. Men er litt nervøs for at de skal bryte og bende på gutten, men de vet vel hva de gjør;)
Circe Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. mai 2007 Gikk til kiropraktor med han største jeg. Funka som ..... Og de bryter og bender ikke i det hele tatt, Det jeg kan huske han gjorde for 5 år siden var å holde babyen helt vanlig. Trykker fosiktig på noen punkter bak på ryggen. 2 min så var han ferdig. Min eldste reagerte ikke i det hele tatt. Jeg grua meg skikkelig til første timen husker jeg. Trodde jo de skulle knake og ordne og greie.. Så dette går bra..
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #10 Skrevet 8. mai 2007 Kjempe flott :0) Ring kiropraktor likevel du,det kan være noe som ligger i klem,slik lufta har vansker med å komme ut selv. Lykke til videre :0)
Circe Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 8. mai 2007 tusen takk, idefix. Han sover såååå søtt nå, og jeg er en lykkelig mor igjen...
snartmammapåny Skrevet 8. mai 2007 #12 Skrevet 8. mai 2007 Takk, da slipper jeg å grue meg på småens vegne:D får håpe gulesider kommer opp å går igjenn nå da snart så du får bestille time. Viss ikke får du ringe 1881;)
Circe Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #13 Skrevet 8. mai 2007 Jepp.. Men det er lettere å se det på skjermen. Husker ikke navnet til han jeg gikk til sist. Men husker det om jeg ser det. Når har dere time i dag da???
snartmammapåny Skrevet 8. mai 2007 #14 Skrevet 8. mai 2007 Har time 1220, så må vel snart prøve å komme oss ut i bilen... blir nok et par forsøk før småen er så rolig at vi kan kjøre avsted. Han er heldigvis så trøtt at han mest sansynlig kommer til å sovne i bilen. *håper jeg* Er første gang jeg skal kjøre bil med han alene, så tror jeg kommer til å bli rimelig svett om han hylgriner hele turen... *grøss*
Circe Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #15 Skrevet 8. mai 2007 huff da.. Er det langt da???? Min roer seg ganske fint i bilen. Men jeg har gå avstand til kiropraktor jeg da. Når jeg en gang skal dit. Skal tenke på dere jeg. Og det er ikke noe å grue seg for. Tro meg. Du kommer til å puste lettet ut når du er ferdig i dag :-)
Circe Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #16 Skrevet 8. mai 2007 Så tillab var på nå. Det har gått utrolig bra i hele dag. Litt sutring sef, men stort sett blid og rolig. Har ringt kiropraktor. Fikk time kl 9 i morgen tidlig. Sambo drar på jobb i dag. Siste nattenpå en stund. Deilig.
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #17 Skrevet 8. mai 2007 Her er jeg ja! Flink du er til aa oppdatere! Flott det har gaatt saa bra! Deilig med gode dager, haaper de varer|at kiropraktor virker! Og bra han skal vaere hjemme med dere litt fremover, mammatid er ikke oppskrytt! Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå