Gå til innhold

Urinprøve morgenurin oppe på nattetid.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man skal på kontroll skal man jo ha med seg urinprøve, og den skal jo helst være morgenurin.......men....jeg våkner på natta,hver natt ca kvart over 4....(kan nesten stille klokka etter meg nå) og da må jeg selvfølgelig på do. Men skal jeg ta urinprøven da, eller når jeg står opp kl 7? vet liksom ikke helt hva somblir mest riktig i forhold til hva de trenger hos legen........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De trenger ikke uhorvelige mengder med urin. Jeg ville ventet til 7 hvis du klarer det.

Samtidig hendte det forrige gang at jeg hadde kontroll på ettermiddagen. Da tok jeg likevel med morgenurinen og det så ut til å funke helt greit.

Skrevet

det beste er om urinen har ligget i blære i over 4 timer eller mer, så jeg ville tatt den på natten jeg, og bare satt den i kjøleskapet. 4 tia er jo "litt" morgen det også...

Skrevet

Det går ALDRi 4 timer eller mer mellom hver gang jeg tisser: er oppe på do minst to gnag er i løet av natta, og for å slippe å våken for mye da, så venter jeg heller til morgenen. Tror de får det de skal uansett

Skrevet

ok får nok prøve det...:-)

Holde meg gjennom hele natta går i allefall ikke. Blie bare liggende etter jeg våkner og tenke på at jeg må tisse.....

blir jo småsprø av det...;-)

Skrevet

Utifra hva legen min sier vil jeg si meg enig med litakine :)

tiss i vei

Skrevet

Det blir feil om du tar den kl 7, for urin skal ha vært inni deg iallefall 4 timer. Jeg er helt lik som deg sånn sett, oppe kvart over fire, hehe. Jordmor sa jeg skulle ta den da kl 4 for at den skulle bli mest mulig riktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...