pussycatdoll Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Er denne pasturisert? Det står ingenting utenpå pakken, men skal ikke alle norskproduserte oster være pasturisert? Jeg spiser den osten hver dag opg ønsker derfor å vite at jeg spiser 'trygt'. Mest sannsnylig går det greit uansett, jeg ble bare plutselig litt i tvil......
Minimio Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Jeg søkte på tine.no og fant dette om ingredienser; Ingredienser Pasteurisert melk og fløte, salt, løpe, konserveringsmiddel (E 251) og fargestoff (E 160b). Så da burde det være trygt:-) (http://www.tine.no/page?id=26&key=6164&cat=642)
Yarn Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Hvis jeg ikke er helt i tåka nå, så mener jeg å ha lest at produkter skal være merket hvis de IKKE er pasteurisert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå