Gå til innhold

Noen tips til hvilken vogn på ferie og fly?

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Samme som på reisedebatten)

Ville du tatt med dypvogna på ferie med fly? Eller blir de helt ødelagte? Vogna koster jo fler tusen.Ville du heller hatt med en reisetrille? Kan du anbefale en god trille? Trenger en med kalesje og full liggestilling og helst store hjul. Det er brostein og mange bakker dit vi skal.

Er så i tvil om hva jeg skal gjøre. Reiser med Sterling og betaler ekstra om vi skal ha med vogn, kan ha den helt til gaten. Håper de bahandler den ok, vet ikke om de erstatter den om den blir ødelagt. Fant ikke noe info om det på nettet. Noen som vet?

Gutten min er 8,5 mnd og veier ca. 10kg. Sover bare i vogna på dagen, så vi må ut og trille.

Trenger noe tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar allytid med hovedvogna når jeg skal ut å fly, det pga at lillegutt sin komfort kommer i første rekke.

Det har blitt noen få riper pga at ikke alle flyplasser har pose å putte vogna i (så ta alltid med 2 på utreise), men ellers er vogna god som ny.

Når du skal til et sted med masse brostein er det også sinnsykt ubehagalig å trille og bli trillet i en vogn uten skikkelige hjul.

Skrevet

Vi hadde BebeConfort Loola med på ferie i nesten 3 uker da Snupi var 9 mnd. Fungerte kjempefint. Ellers ville jeg sett på MacLaren Techno XT eller XLR. Tror de har større plass i sittedelen.

Hvis du vil ha bedre trillekomfort, kanskje Easywalker Classic hadde vært en ide.

Skrevet

Ta med hovedvogna pga komfort. Sjekk at du har forsikring på evt flyskader først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...