Gå til innhold

hei... hopper inn her jeg.


Anbefalte innlegg

Skrevet

tiden flyr. trodde det var lenge til jeg skulle inn her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, og velkommen inn hit til oss ;)

Skrevet

Velkommen min venn:D

 

Helt utrolig som tiden flyr ja... tenk at du e i 3 trim. allerede:D:D:D Hurra:D

 

 

Skrevet

velkommen hit til siste innspurt

Skrevet

takk for det. ja og det er jo ikke lenge til din termin goodyear. i dag kom terrassevarmeren på plass. så det blir bra i august når vi skal grille og pilse her.

Skrevet

Velkommen over!! :) Det er litt rart å vere her på 3.tri i byrjinga, det er jo så masse fødselsprat og slikt, men PLUTSELEG så er ein høggravid og det byrjar verkeleg nærme seg med stormskritt.

Nyt den siste tida!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...