Gjest Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Skjønner hun at jeg er mamma eller? Mens jeg har jobbet til konfirmasjonen til eldstegutten og det har vært andre som har holdt og passet henne har hun ropt "mamma!,mamma!" bedende, og fulgt meg med blikket når jeg har sprunget rundt.... Snålt, hun er jo bare knapt 7 mnd. og skjønner vel ikke betydningen av "mamma"?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Jo det mener jeg at hun gjør.. Vet at mange er uenig med meg. Men er helt sikker på at de skjønner mer enn man tror. Mi lille på 5 mnd roper mamamama når hun vil opp til meg. Og er ganske sikker på at hun mener at hun vil til meg !
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Gratulerer forresten = ) Er så gøøy når de begynner med sine første ord.. (spesielt om det ordet er mamma da
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Ja det er så søtt=0) Det virker som hun skjønner at jeg er mamma ja.. Men så sier vi jo gjerne "mamma sin venn", "kom til mamma" o.l.. fra de er født....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå