Gå til innhold

3D ultralyd var oppskrytt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 26+0 i dag og vi var på 3D i går. Bestilte time for 3 måneder siden og gledet oss, men vi ble skuffet og det levde ikke opp til forventningene. Bildene var forvrengte og babyen så skummel ut... Følte ikke at det var verdt nesten 1300,-.

Vet at noen er fornøyde med 3D bildene de har fått og at noen er misfornøyd, så det spørs vel hvordan barnet ligger osv. Ville bare si fra til dere som vurderer å gjøre det, slik at dere kan ha moderate forventninger til det. Det hadde vi også, men skuffelsen ble ganske stor likevel. Koselig å se babyen igjen da, så helt bortkastet var det jo ikke. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for advarselen :-) Hvor tok du 3D UL?

Skrevet

Medicus i Trondheim

Skrevet

Forrige gang tok vi UL sent i svangerskapet for å estimere størrelse. Vi synes at babyen så litt skummel ut og ble ganske skuffet, siden vi syntes det var så koselig på ordinær UL der babyen var så liten og svømte rundt.

Skrevet

Takk for "advarselen" - skal på 3d-ul på torsdag (Bergen) og det er jo greit å ikke ha altfor store forhåninger...

Skrevet

fikk du dvd da du var der?

Skrevet

Nei, men vi får den ettersendt i posten. Får håpe det er noen brukbare scener der. :o)

Skrevet

Jeg skal på 3D UL idag:o)))

Har sett det før i uke 18 og det var ikke noe særlig, derfor kommer jeg tilbake idag - fullgåtte 26 uker :o)))

Jeg betaler heldigvis ingenting da jeg har en så jysla herlig gynekolog og pga av mine 5 prøversforsøk. Må vel få litt igjen for 2 års slit mener han;o))) Enig i det jeg, ja:)

Kjenner jeg gleder mer noe enormt til å se min lillegutt igjen idag!!!!

JIPPI JIPPI JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!! :o)))

(tidl. ivf m/prins)

Skrevet

blir det liksom som en film i sakte kino,eller bilder på rekke og rad?har hørt så forskjellig om akkurat det der..uansett et uvurdelig minne for barnet å ha da:o) irriterer meg bare grønn på at de ikke hadde det da jeg fikk nr en og to

Skrevet

Hehe babyen blir jo liksom litt sånn "alien" aktig da med denne type bilder :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...