Gå til innhold

Weeee - 100 dager igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hurra hurra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra, hurra! for deg!! Og hurra hurra for meg!! om 6 dager for da har jeg 100 dager igjen :-)

Skrevet

100 dager igjen her også :o)

Skrevet

Hurra for dere!!! hehe :D:D:D KOmmer etter om 10 dager jeg ;) ;)

Skrevet
:D de siste to ukene har gått så fort, så fort synes jeg, så dere som ligger rett bak her kan glede dere.
Skrevet

hvordan regner dere ut hvor mange dager det er igjen?

Skrevet

Det star på din side. Eller det skal stå det i alle fall

Skrevet

Eller så er det jo bare å finne fram kalenderen og telle seg bakover fra termindato :)

Men det står på min side når jeg logger meg på bim

Skrevet

100 dager her også! Tiden flyr...

Skrevet

100 dager her også! Skal feires på te-fylla;)

Skrevet

hehe - earl grey i koppen allerede. Og har kylt nedpå to kopper pulverkakao tidligere i dag, hui hvor det går!

Gratulerer til dere andre 100-dagersjenter også

Skrevet

Jeg har 99 dager igjen i dag!!!!

Herlig å se at det er blitt 2-sifret....:)

Skrevet

Grattis med 100 dager igjen Tinden :D Jeg koser meg her i 2.tri jeg nå... Tenk-jeg kom etter gitt ;) Herliiig!!!!!

Skrevet

jeg har jamen mæ 100 dager i dag,jeg oxo...har ikke fulgt helt med på egen side, så d va gledelig:)...Må feire me vannmelon her

Skrevet

hei Netta!

Hurra - så kos med celebert selskap her på 2. tri i dag på 100- dagersdagen :D

Masse velkommen hit, blir noen måneder her inne på deg nå. hvordan er formen?

Skrevet

Tinden-

Takker for det ;) Hihi... Fint å være over 1.tri.. *puh*

Formen er ikke så alt for bra.. Kvalme, hodepine, et forferdelig stress med jobbsituasjonen (se skravlesiden) ... Men ellers prøver jeg å nyte svangerskapet så godt jeg kan. Vi gleder oss sånn til november atte :))))) Og du da?? Er formen grei??

Klem klem**

Skrevet

Ja, jeg leste det innlegget rett etterpå. Ikke greit der der! Synes du skal ta vare på deg selv først og fremst ja. Men nå er vel jeg ikke rette person til å snakke. Kastet opp så sent som i dag, og sliter meg likevel gjennom fulltidsarbeid. Var sykemeldt fra nyttår fram til sluttten av feb, deltidssykemeldt fram til påske og har jobbet 100% etter det. Men er egentlig ikke i form til noe særlig mer enn 75% stilling, men tør liksom ikke si i fra. Ender jo opp med å ikke ha overskudd til noe som helst på ettermiddagene. Har heldigvis ikke spydd så mye, men i dag var andre dagen på red, og hvis jeg kaster opp i morgen skal jeg manne meg opp og be om sykemelding igjen. Men gleder meg IKKE til å si i fra om det åp jobben, gitt.

Men ellers er det SUPERT å være gravid. Geld deg til stor mage, ti å bli spurt om termin og ikke minst til spark. Det er så kos, så kos! Elsker det!

klememr tilbake!

Skrevet

Ja, jeg lurer på om jeg rett og slett må la sjefen min ta den støyten.. Får vondt i ryggen av gulvet her på jobb også, det kan neppe være bra!! Er aldri morro å be om sykemelding på jobben, men må man så må man.. Det ser svart ut for denne butikken uansett, og jeg er så lei at jeg kan spy!!! Kanskje ikke så rart med en sånn sjef?! :P Gir ikke akkurat toppers motivasjon kan du si...

Ellers koser jeg meg, har begynt å kjøpe utstyr allerede :P Hehe.. Benytter meg av det når jeg ser et godt tilbud, for det meste får vi alt i fanget, heldige som vi er :) Både brukt og nytt.. Jeg gleder meg til å kunne nyte tiden fullt ut etter sykemelding eller endt arbeid her..! Høres ut som en syter, men tilstandene her er ikke til å holde ut!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...