7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 Til nå har han fått: 06 : pupp 0730 : 1 brødskive 0830 :pupp *sover* 12: pupp *sover litt* 15/16 Middag med frukt og pupp etterpå *sover kanskje* 1830: Grøt !9: pupp Legges I dag sto han opp kl 5 Våken siden 3) Fikk da pupp Brødskive kl 6 Pupp kl 7 Og nå spiser han brød igjen.. 2 stk!!!! Det skjer mye om dagen med han i utvikling og han gnager og gnager i tilleg.. Bør jeg begynne å gi mer mat enn jeg gjør? Han har vært sutrete i 2 dager nå.. kan det væør eat han er sulten??? Huff da.. plutselig vil han ikke ha smokk noe særlig heller....
Stratos med 3 barn Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 han får mye pupp ser jeg Min er ikke interessert i det lengre. Når han var 7 mnd så dagen vår slik ut så kan du jo sammenligne: 7 - pupp 8 - grøt 9 - sove 11 - grøt + frukt 12.30 - sove 15 - 1/2 middagsglass + frukt + pupp 18 - grøt + pupp + mme (dårlig med melk igjen i puppen) 19 - natta (sove) Han virket da fornøyd med maten, men slet fryktelig med tennene og hadde en periode han våknet hver dag kl 4.30..... Ikke mye til hjelp/trøst, men jeg tror jeg ville gitt han litt mer mat. Hvorfor gir du ikke grøt, baren brød? Tror kanskje grøt metter litt bedre, avhengig av brødet du kjøper selvsagt. Trøsten kan være at den tidlige oppvåkningen går over etterhvert..., gjorde ihvertfall det her.
Gjest Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Hei vennen=0) Lenge siden sist.... Høres kanskje ut som tannfrembrudd.. S var litt sånn da hun fikk sine to første tenner.. Sånn ser vår dag ut: Kl 05 pupp og evt. litt mme (da må vi gjerne stå opp!) 07 pupp og mme 10-11 grøt og pupp 13 frukt, pupp og mme 16-17 middag, pupp og kanskje litt mme 18-19 grøt, pupp og mme Kan tenke meg hun får ca 100 ml mm og mme til måltidene med grøt og middag. Ellers, når jeg bare gir mme og pupp er det nok ca 200 ml.. Prøver nå å innføre vann, men det er ikke særlig populært.... Håper alt er bra med dere! Klem
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Du bør helt klart gi mindre pupp og mer fast føde, det virker som han ikke får tilstrekkelig. I utgangspungtet så syntes jeg det ser ut som han får altfor lite mat frem til middag . Særlig første måltidet, det burde være helt unødvendig å gi pupp 2 ganger på 2 timer... Til lunch bør han få et fast måltid, gjerne grøt - det metter skikkelig. Ta litt fruktpure oppi feks, for å gi mer smak i grøten. Du kan sikkert klemme inn et lite måltid med frukt ekstra også. Helt normalt å ikke ville ha smukk i den alderen også. Husk at for hver mnd må du øke posjonen - de vokser mye og trenger næring Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå