Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #1 Skrevet 8. mai 2007 og ble dermed gravid etter seks mnd. er ni mnd nå og de er ikke så pene. så må antageligvis operere på nytt etterpå. flere med pupp?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 hm..det skal vel gå ann å være gravid med silikon???
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Hei. Har selv tatt silikon i puppene. Gjorede det for noen år siden nå. Har hatt ett svangerskap og ammet i 11 mnd. Er nå gravid igjen,uke 29, og puppene er nesten like fine. Klart de er ikke så faste og spenstige som de var men ser ingen grunn til å gjøre noe med dem enda. Vent til etter ammingen er over så kan du se om det trengs¨å fikses på. Greit å få de barna man har tenkt før du ordner noe mer på det. Amming var ikke noe problem!!!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 jeg har også tatt silikon for 1 år siden.. angrer litt nå ja.. har jo gått opp 3 størrelser. får se hvordan det blir når jeg er ferdig med å amme
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Jeg har også silikon. Tok det da jeg var 17 og nå er jeg 24, så jeg har jo hatt det i snart 7 år, så for meg er det jo uannsett snart på tide og bytte ut..men jeg er spent på hvordan de eventuelt ser ut etter amming. Jeg er i det hele tatt spent på om jeg får noe melk i det hele tatt..håper det for snuppa sin skyld, da.. har ikke hatt noe form for melk ennå, og jeg er i uke 35.. Men jeg gruer meg på en måte til og operere meg på nytt, jeg..føler meg litt mer pysete nå, enn jeg var da..
Turid Laila Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Jeg har alltid hatt lyst på større pupper. Ikke store pupper men pupper bare. Hehe har ikke mye å skryte av akkurat. Etter jeg ble gravid har de blitt helt perfekte og hvis de går tilbake til liten str etter amming av siste baby så kommer jeg til å ta silikon. Hvor har dere tatt, og er dere fornøyd? Sorry ikke helt tema i debatten men...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 På tide å bytte etter 7 år!!??!! Jeg har hatt mine i 14 år og de er akkurat like fine. Ammet ca 4 mnd sist gang og har tenkt å prøve å amme lengre nå.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 Trodde man måtte bytte etter ca 10 år jeg. Har ikke hatt noe problem med amming,sies at har du snittet under puppen istedenfor under vorta så skal det ikke være noe problem med amming
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå