Gå til innhold

mennene burde få litt oppmerksomhet og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns de ofte blir behandlet som den store stygge ulven, for at de ikke gir oss nok oppmerksomhet osv.. vi krever ganske mye da. blir nesten litt omvendt psykologi. om noen var så opptatte av oss hele tiden som vi er av dem hadde vi kanskje ikke gitt så mye oppmerksomhet heller. bare tenkte på dette. er straks ved terminen nå. mannen min har vært her hele tiden gjennom ni mnd med humørsvingninger, ti kilo mer på magen en helt ny verden pluss alt annet. han sover ikke om nettene fordi jeg ikke klarer og reiser på jobb hver dag. syv dager i uka uten å klage stort. syns han er flink og burde få litt mer oppmerksomhet og stas han og. uten han hadde det ikke vært noe baby.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, du burde gi mannen din mer oppmerksomhet, og stelle godt med ham :-) Men du kan jo ikke gå ut fra at alle andre behandler mannen sin dårlig da? Selv har jeg sluppet humørsvingningene, og kiloene på magen har jo ikke akkurat gått utover mannen min da (skjønte ikke helt den jeg, men mulig jeg er litt dum).

Hvis mannen din jobber syv dager i uka og ikke får sove om nettene syns jeg han fortjener masse oppvartning. Kanskje dere burde sove hver for dere en stund slik at han får sovet ut? Høres jo utrolig slitsomt ut, så det er bra du har bestemt deg for at han fortjener litt oppmerksomhet. Han har ikke mulighet for å ta litt fri da, om så bare en helg? Ikke bra om han er helt utkjørt når babyen kommer.

Skrevet

du er jo kjempeheldig som har en slik mann,det er det nemlig ikke alle som har,din mann fortjener litt ekstra oppmerksomhet

Skrevet

Det der var et typisk fittesvar, anonym, and you know it.

Skrevet

Ikke til den siste anonym, men til den over - altså den første som svarte...

Skrevet

Beklager, ser at jeg burde vært enda tydeligere med tanke på alle hormonene som flyr rundt her. Jeg er jo enig med HI jo (hvis du gidder å lese svaret mitt)!

Og mener at når han jobber så hardt, og ikke får sove, bør de sammen prøve å finne en løsning på dette. Både for hans og hennes skyld. Det betyr jo ikke at jeg mener at hun gjør noe galt, men at det er bra at hun ser at dette er noe de begge bør ta tak i...

Skrevet

Og at hun fint kan gjøre det uten å måtte "dra med seg" at alle andre har det akkurat som dem. Det er jo ikke nødvendig det? Ikke alle som blir like hormonelle :-) Det betyr ikke at de som blir det er dårligere mennesker.

Skrevet

Kanskje du som har en del flaksende hormoner? Jeg leste ditt svar. Men har du giddet å lese innlegget til HI? Hvor i all verden har hun skrevet at dette gjelder alle? "Synes ofte at...", skriver hun. Det er en vesensforskjell. Så slutt å kverulere.

Skrevet

He he, da er vi nok to kverulanter her tror jeg... Vel vel, du får ha en fortsatt god dag, og så håper jeg HI ikke leser innlegget mitt med like negative briller som deg, for det var jo ikke så negativt ment som du oppfattet det. Og nok en gang, siden du ikke fikk det med deg i stad, beklager om jeg ikke var tydelig nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...