Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, når vi er ute og triller. Er vi i bevegelse er alt bra, men stopper vi, enten om det er på en butikk eller for rød mann, begynner hun å gråte, skikkelig sint. Om hun sover aldri så godt i vogna våkner hun tvert i det vi stopper, kommer inn etter å ha vært på tur, eller går inn i en butikk. Noen som har opplevd liknende og som har noen tips? Litt kjedelig å grue seg for hver gang man skal ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gammel er jenta?

Mi jente skrik å ofte i vogna, før skreik hun helt til hun sovnet enten vi gikk eller var i ro. Har latt henne ligge litt i vogna inne på dagtid så hun skal bli vant til vogna, å når vi er ute prøver jeg å prate til henne mens vi går og stoppe å se til henne innimellom. Hun er nå blitt 4mnd og har hengt opp en leke hun kan ligge å se på.

Mange unger som ikke liker vogna og som må vennes til det.

Evt. kan du kjøpe et bæretøy og bære den lille istedenfor.

Skrevet

Tror man generelt må kunne si om de små at de må lære alt. De må lære å sove i senga si og i vogna si både når den beveger seg og når når den står stille.... Du kan jo fortsette å vugge mens du stopper kanskje? :) Når hun blir eldre (antar hun er liten) å kan sitte, blir det bedre vet du for da kan hun se litt hva som skjer.

Jeg løste problemet ved å læreguttungen til å sove i vogna ute på dagtid uansett vær og vind. Da står jo bare vogna der rolig.....

Skrevet

har hun begynt med sutt? den hjalp for oss.

vi har hatt slike perioder med vår lille. tok henne noen ganger opp og trøstet henne, men vær forsiktig med det. vendte henne etterhvert til å bli lagt rett ut i vogn bagen på balkongen uten vugging- (vugget henne litt til hun sovnet og ørlite når hun våknet- vugget mindre og mindre til jeg sluttet helt med det). funket fint til hun ble 6 mnd, og igjen fant ut at hun ikke vil være i vogna.

lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...