Gå til innhold

Til dere som skal ha blomsterpiker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når skal de gå opp kirkegulvet? rett før dere?

Jeg vil egentlig ikke ha noen foran meg.. Vil at kirkedøra skal åpnes, og der står jeg!

Dette høres kanskje teit ut :)

Kan hun gå til en annen melodi, og nå hun er framme, kan brudemarsjen begynne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det ikke mest vanlig at de går bak da?

Det har de gjort når jeg har vært i bryllup vertfall..

Skrevet

Vi har dattra vår som brudepike, og hun skal gå rett forran meg og pappa. Kan ikke la henne gå bak. Da blir hun stående igjen der bak tenker jeg.. hehe.. Hadde vi hatt fler hadde det vært annerledes, men det er bare henne, og det gjør meg ingenting at hun går foran meg :)

Skrevet

det er mest vanlig at de går opp foran bruden på vei inn, og bak brudeparet på vei ut. men en kan vel gjøre som en vil med det også, som en kan med alt annet. jeg har vært i en vielse der brudepikene gikk opp først og så kom bruden når de var fremme sånn som du beskriver det, men de var seks brudepiker. skal du bare ha en er det ikke sikkert hun tørr gå opp alene. skjønner hva du mener med at du ikke vil ha noen foran deg, det ville ikke jeg heller, så jeg hadde ikke brudebarn i det hele tatt. er vår dag, så det er lov å være litt egoistisk da, men uansett hvor mange brudebarn en har er det brud og brudgom som er hovedpersonene, tror ikke noen glemmer det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...