Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 det startet med at jeg i åtte-tiden i kveld kjente at jeg ble våt i trusa, skjønte ikke helt hva det var, men gikk raskt på do. Det rant litt, så stoppet det. Jeg trodde det da kun hadde vært litt utflod, men da jeg akkuratt hadde tatt på meg ny truse kom det mere og slik fortsatte det i en halvtimes tid. Da ringte jeg føden, og de ville at vi skulle komme inn med en gang. (jeg hadde ingen rier.) Hjertelyd ble kontollert, blodtrykk, puls på baby, urinprøve ol. Alt var bare bra. (det rant fortsatt fostervann.) Vi ble sendt hjem igjen etter ca 1 1/2 time, men skal tilbake til kontoll i morgen kl. 10. Dersom jeg ikke har rier innen 3 dager vil de sette i gang fødselen.. dvs at jeg er mor om senest 3 dager, spennende:-) Jeg som var helt sikker på å gå over termin som er 20. mai:-)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 å så spennende! masse lykke til!!!!
Alba44 Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Såå spennende!!! Heldig er du som straks blir mamma :-D Lykke til!!
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Så misunnelig... 14dager etter terminen her!
77modell Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Heldig du er! Jeg skal til JM om en liten time, er spent:)
2blånisser Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 Da er det ikke lenge igjen til du får se babyen din-Lykke til:)
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 8. mai 2007 #9 Skrevet 8. mai 2007 Ja, det er noen som har det;) Masse lykke til, får håpe du slippe å vente i så mye som tre dager.... Det blir en laaaaaaang stund å vente, når du vet det er noe så STORT på gang...
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 8. mai 2007 #10 Skrevet 8. mai 2007 Oj så spennende:) Lykke til da!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå