Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Han skvetter for den minste ting. Ofte helt av seg selv også..Når han nesten sovner... Men det skal så lite til før han hever armer og bein i været..Som spasmer.... Når avtar denne skvettingen? Han er bare 3 mndr og 2 uker, men lurer på om det er fler som er sånn?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Nå mener jeg ikke TISSE (skvetter), hihi...Men sånn brå bevegelser ....Ja, dere skjønner det vel...
lucky7 Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Småtten her var sånn rundt 3 mnd. Da begynte hun å våkne for den minste lilleting og. Skvatt av det meste. Husker ikke når det sluttet, men det var bare en kortere periode. Er helt vanlig :-)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Han har vært sånn siden han ble født.. Han er blitt bittelitt mindre skvetten, men ganske ille syns vi..Noen ganger blir han så redd at han begynner hylskrike.....hmm....
lucky7 Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 oki. Alle er jo sånn fra fødselen av. Det er jo en av refleksene de er født med. Men min ble verre ved 3 mnd da.....før det avtok igjen.
ScaryMama Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 MIn er 6mnd og skvetter masse! Nesten redd han kommer til å få nerveproblemer;) Nei da, går ut i fra at dette er helt normalt. Mammaen hans kan også være litt skvetten til tider...
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 Sander er også veldig skvetten. Han har allid vært det, men er blitt bedre. Han er 7 mnd. nå. Han skvatt av nys, host, generelt brå lyder. Begynner å bli vant til det nå virker det som. Det at de slenger ut armer og bein er visst reflekser sa helsesøster til oss. Vi spurte på 3 mnd. ktr. var det vel.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #9 Skrevet 8. mai 2007 Slik var gullet mitt også, helt fra fødsel av, men ble værre etter noen mnd i en periode. Var redd det var noe jeg hadde gjort galt smo gjorde at hun var blitt utrygg:) Men nå(6mn) ser vi ikke tegn til denne skvettingen lengre! Så det er nok heeelt normalt og det går nok over. Bare veldig kjipt når det står på, her hadde vi ihvertfall litt innsovningsvansker pga det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå