Gå til innhold

noen steg nærmere en konfirmasjon....pjuh =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok det verste først...jentenes rom...grøss å gru !!!!

men nesten ferdig der da...så tok jeg opp min evige kamp mot skrivern her....å denne gangen vant jeg !!!!! yeh =)

nå er bordkort ferdig,jeg krangler ennå ut visittkort,og håper blekket holder helt i mål....vell....det holder ikke alikavell...grrrhp...

men uansett.jeg blir vel ferdig.rydde tar jeg innimellom.så håper jeg finværet holder seg,slika tjeg kan gjøre ferdig ute å.for der ser det ikke akkurat ut slik jeg ville.... ;o)

natta da dere.i mårra er det bare 5 dager igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så veldig flink og effektiv du er. Jobber best under press er det noe som heter. Du kommer til å klare dette kjempefint. Skal sende finværsvibber og håper det blir en knallfin konfirmasjon

Skrevet

flink? effektiv?? næææheida....har bare innsett at ting ikke gjør seg selv,hehe ;o)

send finværet hit ja.det likte jeg !!! thanks =)

Skrevet

Du er superflink! Hva gjør jeg, sitter her og utsetter alt rotet på jenterommene. Knoll og Tott har fått tak i smålego, små barbieting og ellers store barbieting som var veldig godt gjemt, trodde jeg. Alt er strødd ut over klærne som storesøstrene aldri gidder å ta inn i skapene sine, eventuelt ta ned i vaskerommet!!!! Julepynt har de fått tak i også:-)

Skriveren sloss jeg med for tre dager siden. Den vant imidlertidig. Sofabonden har lovet å se på den...

Men ellers har jeg fått fram oppskriftene på de to kakene som jeg skal bake. Snart skal jeg lage handleliste. På det nivået der.

Naboen, mora mi og ei venninne ordner resten + bestillinger da.

Først var det ryddingen.. tror søppelsekk er en veldig fristende løsning..men det går vel ikke bra det heller!!!

Masse lykke til til deg! håper på fem saktegående dager og at vi kan bli hurtigtog!!!

Skrevet

hmmm,nå først så jeg at nicket mitt ikke var helt som det skulle.tror webmaster gjorde mer enn å fjærna et problem,hehe..

jentenes rom var grusomt.lego,leker,tegnesaker,dukkeklær,klær,perler,osv...ja alt var tømt i en skjønn salig blanding...men søppelsekker kommer frem etter søndag.helt klart.tømte alt i en kjøttkasse fra gilde,hehe...di skal få sortere selv.skapet er fylt til randen det å...;o)

nå har di et lite rom på deling,så jeg flytter di i kjellern tenker jeg...får mindre oversikt over hva di finner på,men di får større plass å rote på..

var så dum å laste ned oppdatering for skrivern jeg.var så snedig å kunne lage visittkort på ei sie.å at jeg kunne gjøre di små nok med et trykk.men nå får jeg bare feilmld,og finner ikke ut av det.guttlarven ble skuffa da.tenkte jo ha med noen i dag..så har jeg prøvd forskjellige andre programmer for utskriving.men nix..dette fant jeg ikke ut av.så ble det dårlig med blekk å...

fikk kakeoppskrifter i går jeg =)) av idefix.skal prøve di,hvis jeg finner tid.

håper jeg kommer i mål,men akkurat nå er jeg bak skjema igjen.

håper virelig dagene snegler seg avsted ja....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...