gullgutt 02.04.06 Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Er det noen som har prøvd bilsete de vil anbefale. Helst en man har litt liggestilling på, siden det blir noen lange bilturer på oss innimellom
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 Vi har Britax two way elite og er kjempefornøyd med det!
mammmamia ** Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Vi har Akta Graco Duologic til lillesnuppa på 11 mnd og er storfornøyde! Har hatt både HTS, Akta Graco Cosmic og Britax Two Way Elite til storebror på 3,5 år (bakovervendt), og ikke vært så fornøyd pga de tar så veldig stor plass, ellers er det supre seter det også! Duologic er lite og nett, men samtidig romslig, solid og kjempegod sidebeskyttelse! Enkelt å regulere og superenkelt å montere! :-) Utviklet i samarbeid med svensk trygg trafikk, og det er et kvalitetsstempel i seg selv..! Kan brukes både med og uten isofix - helt genialt om man skal bytte bil :-) Andre seter jeg ville sett på er de jeg har nevnt over her + Maxi Cosi Mobi og Brio Zento - knallgode, trygge seter! Ta med bil og unge i bilen og få prøve setene i DIN bil, så er du sikker på at han sitter godt, superviktig!! :-) Og - husk bakovervendt montering frem til 3-4 år, minimum! :-)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 HTS izi combi er et knallbra sete. Sikkert, god plass, bra sidestøtte og det sitter som støpt i bilen. Tar riktignok en del plass som går utover den som sitter i pasasjersetet... Barnet sitter iallefall veldig komfortabelt , har også vunnet iallefall en test som jeg vet om. Dessuten er det så utrolig mange flotte farger og velge mellom, hvis man e opptatt av det, da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå