DeGothia Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 Jeg har skrevet her før om de to navnene. Men jeg må ha litt mer hjelp og råd. Vi står nå mellom navnene Edvard og Elliot. En dag liker jeg det ene, og andre dager er det det andre som er vakrest. Så mine medsøstre, hva synes dere?? Takk for råd og hjelp og kommentarer!!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Edvard er finest, synes jeg. Elliot passer ikke så bra på norsk, egentlig.
Vipsenmamma Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Jeg ville valgt Edvard. Jeg synes ikke Elliot passer på norsk med et norsk etternavn.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 Elliot:) Jeg synes at det er så søtt. Husker søsteren min hadde det som alternativ på nevøen min og jeg likte det så utrolig godt:)
DeGothia Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. mai 2007 Min mann blir lykkelig om han leser denne tråden, for han har helt falt for Edvard. Men jeg tror ikke jeg setter de to navnene sammen. Blir litt mye. Men Edvard er jo et flott navn. Men bare at jeg liker det litt eksotiske ved Elliot også... Hmmm.... tenke....tenke......
flashdancepants Skrevet 8. mai 2007 #10 Skrevet 8. mai 2007 Synes faktisk de er så godt som like fine, spesielt om Edvard skal uttales "Edvart". Siden de er så sidestilte for deg også, kan du kanskje se på andre ting, som hvordan det passer til etternavnet han skal, andre navn i familien etc.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 9. mai 2007 #13 Skrevet 9. mai 2007 Elliot kjenner en søt liten gutt som heter det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå