Pia♥CF Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 .. og gemalen, men han skal jo på masse møter mm.. Har ikke vært i Bodø siden jeg var liten, så...noen tips til hva jeg bør se, hvor jeg bør gå, hva jeg bare MÅÅ spise osv ?? Har med vogn og jr på da 6 mnd... Glad for svar ja :-) så 1000 takk...
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 å se på altså.. Er vel d jeg kommer på som er der.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Du må spise møsbrømlefse (de selger det på Aga mat i glasshuset og på Corners café ved coop lengre opp i storgata - rett over gata for bohus) Hva du må se.. tja, når skal du dit?
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Du må spise bakt potet på mon ami. Ligger i glasshuset. Tja...hva må du se. Har dere veldig god tid, og det blir for mye shopping, kan dere ta en tur i Badeland. Ligger i Bodø Spektrum. Vegg i vegg med nordlandshallen. Hmm...tenke tenke. Flymuseet? Greit å ha vært der en gang, men er ikke så moro at jeg løper ned dørene der:)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Ellers er det jo greit å ta en tur til Kjerringøy, kanskje. Og en tur til Saltstraumen.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #8 Skrevet 8. mai 2007 De har god og billig mat på Orion (i sjøgata - rett ovenfor kondomeriet)
Mamman¤til¤Jentepåsnart4 Skrevet 8. mai 2007 #9 Skrevet 8. mai 2007 Gå tur på moloen, kunstforeningen har fått nye lokaler, (har ikke vært der selv), butikkene i glasshuset, ta en kaffe på min plass i sjøgata, en kopp i sasbygget eller kafka nedenfor glasshuset. Ta minibussen opp til citynord, trill en tur og se på hestene ved bodin kirke, tja, bor der ikke selv lengre, så jeg kommer ikke på mer
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #10 Skrevet 8. mai 2007 Ellers er det bowling og biljard i kjellereren på sas-hotellet, hvis du trenger å gjøre noe.
Pia♥CF Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 8. mai 2007 1000 takk jinter... skal oppover i midten av juni og skal se både Saltstraumen og skal til Kjerringøy, men får litt alenetid oxo... Men, nå har jeg fått ide til både mat for mave og sjel... Og, Flymus. var ikke dumt.. jeg bare elsker fly... Hadde planer om å bli flyplass da jeg var liten !!! Sååå, 1000 takk alle sammen !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå