Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 ta med meg sønnen min i fellesbad/badepark? Han er nå 9 uker gammel..
jippii Skrevet 8. mai 2007 #2 Skrevet 8. mai 2007 jeg begynnte på babysvømming i basseng når hun var 7 uker gammel.. I bassenget hvor vi går,går alt mulig folk og rarigheter, renses 1 gang i måneden.
jippii Skrevet 8. mai 2007 #3 Skrevet 8. mai 2007 Det du helst må tenke på er vel hvor mange grader bassenget holder. Der vi går er det vel straks over 30 grader.. Et "vanlig"basseng holder vel litt over 20 grader, noe som blir for kaldt til en beibi som ikke er så veldig gammel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå