Tamline Skrevet 7. mai 2007 #1 Skrevet 7. mai 2007 ...og etterpå kom det en del brunt blod i trusa. Flere som har fått sjekka åpning og blødd litt etterpå? Kan dette sette fart på sakene kanskje? Noen med erfaring?
77modell Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Har ikke fått sjekket før selv, verken nå eller ved de 2 andre svangerskapene. Men etter hva andre har fortalt både her inne og bekjente så kan dette være nok til at ting skjer, om du er moden! Sa han noe om du hadde opning, eller hva moden da?
Tamline Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2007 Han sa at det ikke var åpning, så da ble det ikke fødsel de neste 2 timene hvertfall. Tror ikke han sa noe om jeg var moden, men jeg kan kanskje tolke det sånn ettersom han sa "de neste 2 timene"? Ikke vet jeg:)
Mamma Mirabell Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 siden du ikke hadde åpning eller noe ville jeg ikke tolket det blodet som ett tegn er veldig tynt oppi der nå så det skal veldig lite til før man blør så hadde vel heller trodd at det bare var en liten rift.. men jeg vet ikke da lykke til!!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Hvis det var slim rundt så kan det jo være slimproppen???? får man ett rift skal det jo være ferskt blod som kommer! ikke brunt... =)
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Det er vanlig å blø litt etter GU når man er gravid. Jeg fikk sjekket åpning 1 uke førtermin sist, og var godt moden med 2 cm åpning, jordmor strippet meg men likevelgikkjeg enda en uke... Så jeg ville ikke begynt å vente for mye hvis jeg var deg!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 jeg var hos jordmor i går, på termin dagen, etter gu kom det endel slim m/brunt i, hadde 1-2 cm åpning, ho strippet meg, men ikke tegn på noe fødsel enda, så her sitter jeg på overtid, tror ikke det hjelper jeg da. men sikkert fint for de som kommer igang av det.... venter å venter jeg enda allfal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå